مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ساخت هفت مدرسه در مجتمع‌های مسکونی مهر در سطح استان اردبیل آغاز شده که امروز شاهد بهره‌برداری از سه پروژه مدرسه‌سازی در مساکن مهر بودیم.
کد خبر: ۳۰۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 25 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، دولت لطفی در مراسم افتتاح پروژه‌های مدرسه‌سازی در مسکن مهر اردبیل اظهار کرد: از این هفت پروژه‌ای که در مساکن مهر در حال اجراست، دو باب مدرسه در اردبیل هر کدام با 6 کلاس و یک باب واحد آموزشی نیز در پارس‌آباد با 12 کلاس همزمان با شروع سال تحصیلی افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت این سه پروژه بیش از 3 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: ما حدود یک میلیارد و 120 میلیون تومان نیز مطالبه پیمانکار داریم که باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه ساخت چهار پروژه دیگر مدرسه‌سازی در مساکن مهر در حال پیگیری است، گفت: از 32 پروژه مدرسه‌سازی که امروز در آغاز سال تحصیلی تحویل آموزش و پرورش شد، 16 پروژه در قالب 76 کلاس درس با کمک خیرین احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

لطفی با بیان اینکه به همین تعداد پروژه و با 100 کلاس درس توسط خیرین و بنیاد برکت در حال اجراست، افزود: امیدواریم تا پایان امسال این تعداد واحد آموزشی را نیز با همراهی و کمک خیرین تکمیل کرده و تحویل آموزش و پرورش دهیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و با همت دولتمردان و خیرین ما هیچ پروژه متوقفی نداشته و مدرسه‌ای نداریم که در شرایط حاد تخریبی و یا حالت غیراستاندارد باشد، بیان کرد: تمام سعی و تلاشمان را به کار گرفتیم تا دانش‌آموزان در بهترین فضای آموزشی تحصیل کنند که البته در رفع معایب و فضاهای غیراستاندارد احتمالی نیز اهتمام جدی داریم و در حوزه استانداردسازی تأسیسات حرارتی نیز اقدامات خوبی در سال‌های اخیر انجام شده و امسال نیز به شدت این وضعیت در حال پیگیری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار