دبیر هیات تکواندو استان تهران گفت: تیم تکواندو استان تهران با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان سومی رقابت های بین المللی روسیه را از آن خود کرد.
کد خبر: ۳۰۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 26 September 2016
«مسعود لشگری» افزود: رقابت های بین المللی روسیه (G2) با حضور 700 تکواندوکار مرد و زن در قالب 58 تیم از 26 کشور در هشت وزن در سالن «ونوا درازبا» شهر مسکو برگزار شد.

وی اظهار کرد: تیم تکواندو استان تهران با نشان طلای «کامران مردانی پور» و دو نشان نقره «پوریا عرفانیان» و «بهنام اسبقی» عنوان سومی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گفته وی، تیم ملی تکواندو روسیه با کسب سه نشان طلا و دو برنز و تیم دانشگاه کره جنوبی نیز با دو طلا و یک برنز به ترتیب عناوین اول و دوم این مسابقات را از آن خود کردند.

لشگری با تاکید براینکه این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو ثبت شده گفت: به دارندگان نشان طلا، نقره و برنز این مسابقات به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز برای رنکینگ جهانی و المپیکی تعلق می گیرد.

هدایت تیم تکواندو تهران در این رقابت ها را «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و «مهدی احمدی» به عنوان مربی به رعهده داشتند.

مسابقات بین المللی تکواندو روسیه، سوم و چهارم مهرماه در مسکو برگزار شد که تیم تکواندو هیات استان تهران به نمایندگی از ایران در این رقابت ها شرکت کرد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار