کاربران چه نظری دارند؟
فرمانده انتظامی استان اردبیل اعلام کرد که پلیس 110 در اردبیل در عرض 10 دقیقه به سر صحنه می رسد.
کد خبر: ۳۰۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل حسین عبدی از کاهش 12 درصدی سرقت در استان خبر داد و گفت: در کمتر از یک ماه گذشته چندین سرقت از منزل را شاهد بودیم که این سرقت‌ها عمدتا توسط سارقان سابقه‌دار و با شناسایی منازل خالی انجام شده است که در این خصوص از شهروندان می‌خواهیم با هوشیاری و آگاهی خود زمینه این گونه سرقت‌ها را فراهم نکنند.
 
وی فعالیت‌های 110 را نیز قابل قبول اعلام کرد و گفت: در حوزه 110 کل تماس‌های ما در 6 ماهه اول سال جاری 224 هزار و 492 فقره بوده است که در این میان 2 درصد افزایش منجر به عملیات داشتیم.
 
عبدی یادآور شد: همچنین 99 هزار و 816 مورد درخواست راهنمایی از پلیس را نیز شاهد بودیم و 5 درصد از تماس‌ها نیز غیرقابل رسیدگی بوده است.
 
فرمانده انتظامی استان اردبیل نرم زمانی رسیدن به سر صحنه توسط پلیس 110 را در داخل شهر 10 دقیقه و خارج از شهر 20 دقیقه اعلام کرد.
 
عبدی به سرقت اتومبیل و موتورسیکلت نیز اشاره کرد و گفت: سبقت از اتومبیل پراید با مدل 86 به پایین بسیار با سهولت انجام می‌شود که در این خصوص از شهروندان می‌خواهیم مراقبت ایمنی را نیز رعایت کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه در 6 ماهه اول سال جاری 49 درصد کاهش سرقت اتومبیل داشتیم گفت: در سال گذشته این رقم 323 فقره بود که امسال با 165 مورد کاهش یافته است.
 
فرمانده انتظامی استان همچنین با تاکید بر اینکه طوق‌گردانی در استان و در ایام ماه محرم امسال ممنوع اعلام شد، افزود: در سه محله‌ای که طوق به عنوان یکی از نمادهای عزاداری استفاده می‌شد امسال درآوردن آن ممنوع شده است که امیدواریم این سه محله بتوانند با فرهنگ غنی حسینی خودشان از این کار امتناع کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
راست میگوید یک مشکلی درمحله وحدت 2 پیش امده بود من ازشام اسبی به انجا رسیدم ولی کلانتری مربوطه 16 هنوز نرسیده بود که بعد از رسیدن، دوباره من زنگ زدم امدند حالا شما حساب کنید.(جون اگه جرات داری بذار تو سایتت)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
دقیقا تایکساعت بعدتصادف میان سرصحنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
دقیقا تایکساعت بعدتصادف میان سرصحنه
مهتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
خیلی بانمک بود 10 دقیقه؟؟؟؟؟ والاه ما 2 بار بخاطر دعوا سر تصادف زنگ زدیم یک بار 3ساعت طول کشید بیان یک بار هم کلا نیومدن طرفین دعوا پشیمون شدن رفتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار