مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از آغاز کوچ پاییزه عشایر ایل شاهسون استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 06 October 2016
به گزارش تابناک اردبیل، قادر هنرمند در جلسه هماهنگی تمهیدات کوچ پاییزه عشایر اردبیل تصریح کرد: ایل شاهسون به عنوان سومین ایل بزرگ کشور همه ساله در هفته‌های ابتدایی پاییز کوچ پاییزه خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه ایل شاهسون ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد، اضافه کرد: ۱۵ هزار خانوار این ایل مسافتی به طول ۲۵۰ کیلومتر را در کوچ پاییزه خود از ییلاقات سبلان به قشلاقات مغان طی خواهند کرد.

مدیرکل امور عشایری استان با بیان اینکه گروه‌های ثابت و سیار ساماندهی کوچ در طول مسیر مستقر می‌شوند، اضافه کرد: با فرمانداری‌ها و نهادهای امنیتی هماهنگی‌های لازم جهت کوچ ایمن عشایر صورت گرفته است.

هنرمند با اذعان به اینکه نیمی از کوچ عشایر به صورت پیاده و نیمی با استفاده از خودرو انجام می‌شود، تأکید کرد: خدمات لازم برای تسهیل کوچ عشایر اندیشیده شده است.

وی در خصوص وضعیت سلامت دام در هنگام کوچ تأکید کرد: ایل عشایر ۱.۵ میلیون واحد دامی دارد که به همت دامپزشکی استان دام عشایر در سلامت کامل و عاری از بیماری کوچ خواهد کرد.

مدیرکل امور عشایری استان با تأکید به اینکه کوچ عشایر ۱۰ روز به طول خواهد انجامید اضافه کرد: در طول مدت زمان کوچ تمامی نیازمندی‌های احتمالی عشایر پیش‌بینی‌ شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
پست آقای قادر هنرمند مدیربوده نه مدیرکل و استفاده از عنوان مدیرکل نوعی سو استفاده می باشد و مسئول روابط عمومی امورعشایر با عنوان کردن مدیرکل در اطلاع رسانی می خواهد خوش خدمتی برای آقای قادرهنرمند نموده‌ آیا استفاده از عنوان جعلی جرم نمی باشد.؟
روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
پاسخ به نظریه مخاطب محترم درخصوص امور عشایر :
به استحضار می رساند تشکیلات امورعشایر استان اردبیل از چندی پیش به اداره کل ارتقاء یافته است که باتوجه به مستندات موجود ارتقاء سطح تشکیلات به استانداری محترم نیز ابلاغ گردیده است . دوستان قبل از قضاوت و تهمت شایسته است اطلاعات کافی درمورد مطلب ذکر شده داشته باشند .
با تشکر روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان اردبیل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
در ارتباط با جوابیه روابط عمومی عشایر عرض کنم که درسته سطح سازمانی امور عشایر به اداره کل ارتقأ یافته ولی تاکنون حکم آقای قادر هنرمند مدیریت می باشد و برای نامبرده حکم مدیرکل از سوی مقام عالی سازمان امور عشایرانشا و صادر نشده وهدف از اعلام نظر به سو استفاده از عنوان مدیرکل بجای مدیریت بوده واز نظر ضو ابط و مقررات اداری نوعی تخلف می باشد و اگر حکم آقای قادر هنرمند مدیرکل می باشد مسئول روابط عمومی در جواب به این نظر تصویر حکم مدیرکلی ایشان را نشر دهند در غیر اینصورت به جهت اطلاع رسانی خلاف واقع عذرخواهی نمایند و ارتقا سطح امور عشایر به اداره کل به حق به نفع جامعه عشایری استان اردبیل که تولید کننده و ولایت مدار و مرزبانان غیور هستند خواهدبود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار