معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از افزایش کیفیت اجرای پروژه های عمرانی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 04 May 2015

به گزارش ایرنا، علی آذرنژاد در جلسه شورای فنی استان گفت: دستگاه های اجرایی به ویژه اعضای شورای فنی استان باید بیش از پیش اهتمام جدی به بازدید مستمر از طرح ها برای افزایش کیفیت پروژه ها در استان داشته و اصول فنی و مهندسی و نکات ایمنی و ضوابط لازم را در انجام پروژه ها رعایت کنند.

او افزود: هر قدر برای اجرای پروژه ها نظارت شود به همان میزان کیفیت طرح ها ارتقا یافته و پروژه ها بدون کم و کاست در موعد مقرر به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: در صورتی که در اجرای پروژه های عمرانی کیفیت اجرایی از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط لحاظ نشود و کنترل و نظارت مستمر از پروژه ها صورت نگیرد با عوامل اجرایی و خود دستگاه اجرایی برخورد قانونی خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین گفت: در ساخت و سازها و اجرای پروژه های عمرانی باید از بتن آماده استفاده شود و از تولید بتن در جا جلوگیری شود زیرا این امر در افزایش راندمان کار و کیفیت اجرای پروژه ها تاثیر بسزایی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری مناسب از مبادله موافقت نامه پروژه هایی که نصف اعتبارات آن تخصیص نیافته خودداری کنند ا طرح ها با کیفیت بهتر و در زمان بندی مشخص به بهره برداری برسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار