کمبود 1200 تخت بیمارستانی در استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت که اغلب بیمارستان های استان با قدمت و فرسودگی بسیار بالایی قرار دارند.
کد خبر: ۳۱۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 20 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد پورفرضی گفت: 55 پروژه نیمه تمام در استان اردبیل در دست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل باقی‌مانده که امیدواریم با کمک خیرین در حوزه سلامت این پروژه‌ها را تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل یکی از مشکلات و معضلات اساسی را کمبود تخت‌های بیمارستانی در سطح کشور و استان اردبیل بیان کرد و یادآور شد: در سطح  استان اردبیل یکهزار و 200 تخت کمبود داریم و در کنار آن با قدمت و فرسودگی بسیار بالایی در بیمارستان‌های استان اردبیل روبه‌رو هستیم.

پورفرضی با بیان اینکه 75 درصد امکانات خارج از وزارت بهداشت باید برای این مجموعه تامین شود و تنها 25 درصد امکانات در تولیت وزارت بهداشت و درمان است، اظهار کرد: ما به شدت نیازمند مشارکت مردم، سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در حوزه خیرخواهانه سلامت هستیم که می‌تواند زمینه‌ساز رضایتمندی بیشتر مردم باشد.

وی که در نشست سازمان‌های مردم نهاد سلامت سخن می گفت با اشاره به تشکیل مجمع خیرین حمایت از بیماران سرطانی، ام‌اس، بیماران کلیوی و دیگر بیماری‌های صعب‌العلاج و معلولیت‌ها در استان گفت: استان اردبیل در این حوزه اقدامات خوبی را آغاز کرده و همچنان نیازمند کمک و همراهی مجمع خیرین سلامت هستیم تا هدف‌گذاری‌ها به شکل مطلوب و مناسب انجام شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
http://www.ostan-ar.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=139&newsview=11379 حدودا ۲.۵ سال پیش مسئولین گرانمایه ازجمله جناب مگا استاندار قول دادند مجتمعهای بیمارستانی دراستان احداث کنند پس چی شد؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار