همایش اتومبیل‌رانی در سه کمیته آفرود، اسالوم و تیونینگ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و شهدای مدافع حرم در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 21 October 2016





 

به گزارش تابناک اردبیل، رئیس هیئت اتومیبل‌رانی و موتورسواری استان اردبیل بعد از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری این همایش طی گفتگو با مهر گفت: همایش اتومبیل‌رانی اردبیل با حضور ورزشکاران و اتومبیل‌رانان در سه سبک آفرود، اسالوم و تیونینگ برگزار شد.

عزیزه تراز با برنامه ریزی و اجرای این همایش از سوی سه کمیته تخصصی هیئت اتومبیل‌رانی اردبیل تصریح کرد: در این همایش استانی بیش از ۷۵ اتومبیل و ورزشکار حضور داشتند و مسافت ۳۵ کیلومتری را طی کردند.

وی هدف از برگزاری همایش اتومبیل‌رانی آفرود، اسالوم و تیونینگ اردبیل را گرامیداشت هفته تربیت بدنی و نیز گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان اردبیل و نیز کشور عنوان کرد.

رئیس هیئت اتومیبل‌رانی و موتورسواری استان با اشاره به شعار «محیط پاک و ورزش شهروندی» این همایش تاکید کرد که آشنایی عموم مردم با رشته اتومبیلرانی و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و بویژه در بین جوانان از دیگر اهداف این برنامه بود.

وی با تاکید بر اینکه این همایش ها می تواند نشاط اجتماعی را به عنوان یه ضرورت ارتقا دهد، متذکر شد: از همایش امروز اتومبیل‌رانی آفرود، اسالوم و تیونینگ استقبال خوبی از سوی ورزشکاران و عموم مردم صورت گرفته بود و نشان داد که جوانان نیاز به تداوم و برگزاری گسترده این برنامه ها دارند.

تراز در تشریح روند برگزاری همایش اتومبیل رانی اردبیل بیان داشت: اتومبیل رانان و ورزشکاران حاضر در همایش با استارت از میدان مقدس اردبیلی و طی مسیر ۳۵ کیلومتری اردبیل تا نمین در مقابل شهرداری این شهرستان به کار خود خاتمه دادند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از مقام آوران این رشته استان در انتهای همایش و در سالن شهرداری نمین عنوان کرد: در این مراسم سه نفر از مقام آوران کشوری اردبیل تجلیل شدند.

تراز با اشاره به مشارکت نهادهای شهرداری و میراث فرهنگی شهرستان نمین، نهادهای انتظامی و راهنمایی رانندگی و نیر ورزشکاران و اتومبیل رانان متذکر شد: برای برگزاری این همایش حمایت ویژه ای از سوی پلیس راه استان و شهرستان اردبیل صورت گرفت که قابل تقدیر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار