معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یکی از کارخانه‌های تولید شیر در اردبیل در حالی که آب را به شیر آمیخته می‌کرد، با فروش 60 میلیون تومانی پرونده تخلفاتی‌اش به تعزیرات فرستاده شد.
کد خبر: ۳۱۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱ 24 October 2016

سید حجت‌ خلیل‌اللهی اظهار کرد: یکی از کارخانه‌های تولید شیر در اردبیل در حالی که آب را به شیر آمیخته می‌کرد، با فروش 60 میلیون تومانی پرونده تخلفاتی‌اش به تعزیرات فرستاده شد.

وی تصریح کرد: هر چند تعزیرات بعد از ارسال پرونده تخلفاتی این کارخانه که برادر یکی از نمایندگان سابق استان در این پرونده دست داشته اما تنها 30 میلیون تومان جریمه صادر کرد در حالی که از این محل افراد متخلف با فروش شیر همراه با آب 60 میلیون تومان به جیب زدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه حذف یارانه دولتی از توزیع شیر آسیب‌های متعددی را به همراه داشته و سبب شده تا کارخانه‌های متعدد در این استان در تولید شیر به تعطیلی کشیده شوند، گفت: هر چند کار ما در آن مقطع و در توزیع شیر یارانه‌ای با آزمایش‌های مکرر روزانه سخت بود اما تقلب و تخلفاتی نیز در این عرصه مشاهده می‌شد در حالی که در مجموع مردم می‌توانستند راغب به مصرف شیر با قیمت پایین‌تر باشند.

خلیل‌اللهی افزود: در هر مقطعی عده‌ای سعی کردند با استفاده از جایگاه و موقعیتی که دارند گاه از آن سوءاستفاده کنند لذا تا وقتی اخلاق در جامعه اصلاح نشود، محال امر است که جلوی چنین تخلفاتی گرفته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار