عضو شورای اسلامی شهر قم گفت:متاسفانه وعده شهرداری قم در توسعه بوستان های اختصاصی بانوان تحقق نیافته که امیدواریم در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۳۲۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 30 October 2016
به گزارش تابناک قم، طوبی حجازی با اشاره به اهمیت توجه به ساماندهی بوستان ها عنوان کرد: امکانات در پارک ها و بوستان ها باید به گونه ای باشد که مردم با خیالی آسوده از فضاهای موجود استفاده کنند و دغدغه ای در رابطه با عدم ایمنی و خطر برای فرزندان خود نداشته باشند.

وی افزود: در قم تنها یک بوستان مجهز برای بانوان وجود دارد که در آن نقاط کور و برخی از مشکلات دیده می شود ما باید فضایی را طراحی کنیم که بتوان با نظارت های لازم و کنترل شده به بانوان خدمت رسانی کنیم تا این بوستان های بانوان به جای یک فرصت به تهدید مبدل نشود.

وی بیان کرد: شهرداری در گذشته قول داده بود که ظرفیت بوستان های بانوان را افزایش دهد اما هنوز این امر تحقق نیافته است و امیدواریم در دستور کار شهرداری قرار بگیرد و بوستان ویژه بانوان توسعه یابد و فضایی اختصاصی برای بانوان داشته باشیم.

حجازی در مورد ایجاد بسترهای فرهنگی در بوستان های قم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بر روی تجهیز بوستان های شهر هزینه شده است اما متاسفانه کار فرهنگی جدی دیده نمی شود ما باید از چنین ظرفیتی برای تغییر فرهنگی شهر نیز بهره ببریم.

وی بیان کرد: در این ارتباط سازمان فرهنگی باید تلاش کند تهدیداتی که در این بوستان ها وجود دارد را به فرصت بالنده مبدل سازد متاسفانه در بسیاری از بوستان ها به راحتی قلیان استفاده می شود اما خبری از فعالیت های فرهنگی نیست.

وی تصریح کرد:از طرفی می بینیم چند سالی است که برای فضاهای ورزشی نیز تلاشی صورت نگرفته است در صورتی که توجه به ورزش جوانان در بوستان ها می تواند مانع از آسیب های جدی شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار