مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ ای اردبیل گفت: وضعیت مجاری آبهای شهر سرعین بحرانی است.
کد خبر: ۳۲۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 09 November 2016
به گزارش تابناک اردبیل ؛ داود نجفیان افزود: طرح مطالعه مجاری آبهای سرعین باید اجرا شود ، بیشتر مجاری این شهر رو پوشیده بوده و از زیر هتل ها عبور می کند که اگر بارندگی ها شدید باشد شهر دچار مشکل خواهد شد.
 
او تشریح کرد: با تعریف استاندارد برای آب ‌های معدنی در استان با همراهی صاحبان آب‌ های گرم فضایی فراهم می کنیم تا با در نظر گرفتن این شرایط خدمات کیفی‌ تر به مردم ارائه شود.
وی افزود: این استانداردها زمینه ‌ای را فراهم کرده تا برخی از آبدرمانی‌ ها ز جمله دره ‌لر سویی بتواند به نسبت دیگر آبدرمانی‌ های دیگر خدمات شایسته و بهتری را در حوزه گردشگری سلامت و آبدرمانی‌ ارائه کند.
 
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه ‌ای اردبیل همچنین گفت: این آبدرمانی با ظرفیت 1.5 لیتر تامین آب در ثانیه حتی توانسته رضایت گردشگران و استفاده کنندگان در آبهای درمانی سرعین را فراهم کند.
نجفیان افزود: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و سرد سال بیشتر آبهای گرم با هدف ترمیم و بهسازی مجموعه‌ های خود تا تعطیلات نوروزی اقدامات خوبی را در آبگرم شهرستان سرعین انجام می ‌دهند تا ارتقای وضعیت خدمات ‌رسانی در این آب‌های گرم را با شرایط مناسب‌ و مطلوب‌ شاهد باشیم.
 
شهر توریستی سرعین با آب و های مفرح ، دهها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس از مناطق گردشگر پذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار