رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: خیرین مدرسه ساز این استان از معافیت های مالیاتی استفاده نمی کنند.
کد خبر: ۳۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 10 May 2015

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قرآن نویس پیش از ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل نوسازی مدارس اردبیل تصریح کرد: با وجود اینکه مطابق قوانین خیرین می توانند از معافیت مالیاتی استفاده کنند، اما خیرین مدرسه ساز این استان با ارائه خدمات صادقانه از معافیت ها استفاده نمی کنند.

وی تاکید دارد که خیرین مدرسه ساز استان فقط به دنبال احداث مدارس جدید و مناسب و نگه داری بهینه مدارس هستند و بر همین اساس تاکید فعلی مجمع خیرین توجه به کیفیت مدارس احداثی است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تصریح کرد: درخواست خیرین احداث پروژه های خیرین با قیمت و کیفیت بالا است چرا که انتخاب قیمت پایین در کیفیت پروژه تاثیر منفی دارد.

قرآن نویس با بیان اینکه یک مدرسه خیرساز حداقل باید بتواند ۵۰ سال دایر باشد، خواستار توجه نوسازی مدارس به کیفیت بخشی ساخت و ساز ها شد.

وی گفت: تاکنون ۳۳۲ مدرسه خیرساز با هزار و ۳۲۱ کلاس درس در سطح استان احداث و تحویل شده است و اجرای ۱۹ پروژه با ۹۵ کلاس درس نیز در دستور کار است.

به گفته رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان بر اساس برنامه ریزی اتمام ۶۰ کلاس درس تا پایان سال جاری در دستور کار است و در خواست خیرین مساعدت نوسازی مدارس برای تحویل ۱۰۰ کلاس درس است.

قرآن نویس ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک جشن بی نیازی به کلاس های درس در این استان برگزار شود و تمامی نیازهای موجود رفع شود.

نوسازی مدارس در تعلیم و تربیت سهیم است

در این جلسه همچنین مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تعلیم و تربیت را اصلی ترین مسئولیت این نهاد اجرایی دانست و گفت: نوسازی مدارس در تعلیم و تربیت با آموزش و پرورش سهیم است.

صابر سپهری با تاکید به نقش ویژه خیرین در توسعه مدارس، افزود: در آستانه جشن خیرین مدرسه ساز استان هستیم که هم اینک در نواحی و مناطق استان برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید دارد که تعامل بین دستگاهی می تواند در تکمیل و توسعه فضاهای آموزشی تاثیر قابل توجه داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار