پرداخت روزانه 31 تومان صدقه ناچیز است؟
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل،پرداخت روزانه 31 تومان صدقه هر فرد اردبیلی را رقم ناچیز خواند!
کد خبر: ۳۳۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 27 November 2016

به گزاش تابناک اردبیل، بهروز زلالی مدیرکل کمیته امداد استان در باره پرداخت صدقات و گستردگی مؤسسات خیریه در کنار کمیته امداد برای جمع‌آوری صدقات اظهار داشت: هر فرد اردبیلی روزانه 31 تومان صدقه پرداخت می‌کند که رقم ناچیزی است به طوری که سال گذشته به غیر از درآمد مؤسسات از طریق صندوق‌هایی که دایر کردند، سه میلیارد و 200 میلیون تومان صدقه در استان اردبیل جمع‌آوری شده است.

وی اضافه کرد: قطعاً رقم صدقات بسیار بالاتر از این میزان است و اگر سایر مؤسسات خیریه نیز آمار خود را احصا کنند، قطعاً رقم بالاتر از این میزان است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با یادآوری اینکه عملیات جمع‌آوری صدقات در استان اردبیل توسط کمیته امداد و مأموران شناسنامه‌دار انجام می‌شود، اظهار کرد: صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری این عملیات به پیمانکاران مطرح شده که بنده به جد این موضوع را تکذیب می‌کنم و مردم یقین داشته باشند که صدقات از طریق صندوق‌هایی که وجود دارد توسط افراد مطمئن و شناسنامه‌دار به عنوان کارمند کمیته امداد جمع‌آوری می‌شود و ریالی از این صدقات در جای دیگر هزینه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه قرار نیست صدقه یک شهر را در شهر دیگر مصرف کنیم، تصریح کرد: ‌بخشی از این صدقات در فعالیت‌های فرهنگی، بخشی در تأمین نیازهای دارویی و درمانی، بخشی در تأمین جهیزیه و کارهای عمرانی و بخشی نیز به عنوان کمک به نیازمندان به صورت نقد پرداخت می‌شود.

زلالی گفت: ما امانتدار مردم هستیم و تا ریال آخر اجازه نمی‌دهیم این منابع صرف امور غیر از موارد پیش‌بینی شده شود به طوری که ما با جمع‌آوری صدقات و تخلیه صندوق‌ها سعی می‌کنیم به موقع فعالیت‌هایمان را در این حوزه سر و سامان دهیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خداجو
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
ایشون درباره پرداخت های عجیب و غریبی که برای برخی کارکمندان محترم کمیته امداد انجام میشه نظری ندادن ؟
منظورم پرداخت هایی در قالب آغاز سال تحصیلی و ... که تو فیش حقوقی و حکم کارگزینی نمیاد ؟؟!!

تابناک جان !
لطف کن این کامنت منتشر کن و در راستای رسالت رسانه ای که داری این موضوع رو پیگیری کن
یه مقایسه کوچولو بین دریافتی کمیته ای ها با سایر ادارت داشته باشی خیلی چیزا دستت میاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار