شهردار اردبیل خبر داد؛
شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر 100 پروژه بزرگ عمرانی توسط شهرداری اردبیل در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۳۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵ 04 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از خبرگزاری فارس، حمید لطف‌اللهیان عصر امروز در پرسمان و نشست تخصصی جمعی از جوانان فعال حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: ما کارهای فرهنگی را مقدم بر فعالیت‌های عمرانی می‌دانیم و به عنوان یک اولویت اعلام کردیم که نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تلاش برای تأمین زیرساخت‌های این حوزه با جدیت و تلاش بیشتر کار و برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه البته در این حوزه کار را یک بعدی نمی‌دانیم بلکه تلاشمان بر این است تا همسو با فعالیت‌های عمرانی به عنوان زیرساخت حوزه فرهنگی اقدامات مناسبی را در تقویت برنامه‌ریزی‌های حوزه فرهنگی انجام دهیم، تصریح کرد: در این باب احداث فرهنگسراها در اولویت جدی قرار گرفته به طوری که ما امسال موفق شدیم فرهنگسرای بانوان را تکمیل و راه‌اندازی کرده و برای افتتاح دو فرهنگسرا در مناطق اطراف شهر اردبیل برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

شهردار اردبیل گفت: با افتتاح دو فرهنگسرا در اوایل سال آینده در اطراف شهر اردبیل نسبت به تقویت و توسعه برنامه‌های فرهنگی اقدام می‌کنیم تا از آثار مطلوب و مناسب فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در این حوزه درست و صحیح استفاده کنیم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 100 پروژه در دست اجرا داریم که عمده این پروژه‌ها در مرحله تکمیل و بهره‌برداری هستند، افزود: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم سرعت و کیفیت برنامه‌های ارائه شده را بالا ببریم.

سازمان‌های مردم نهاد یاریگر شهرداری هستند

شهردار اردبیل با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد که اغلب از جوانان پرتلاش و نخبه تشکیل شده همراه و یاریگر شهرداری هستند، بیان کرد: ما خوشحالیم که این سازمان‌ها دغدغه‌ها و مطالبات مردمی دارند که به صورت جدی نیز در اجرای طرح‌های مختلف ورود پیدا کردند.

وی به اجرای طرح موفق پاکبان در ماه محرم و اربعین حسینی توسط سازمان‌های مردم نهاد با مشارکت شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: اجرای این طرح نتایج خوبی را به همراه داشته به طوری که بسیاری از استان‌ها با الگو گرفتن این طرح امسال در اجرای گسترده این طرح ورود پیدا کردند.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: ما نیز در شهرداری اردبیل با کسب تجربه سال گذشته، امسال به شکل گسترده‌تر و با حضور اقشار مختلف مردم اعم از جامعه مهندسان، پزشکان و... تلاش کردیم تا طرح پاکبان را به صورت گسترده اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی با یادآوری اینکه شهرداری مصمم به همکاری با سازمان‌های مردم نهاد است چرا که این مجموعه‌ها با فراهم شدن زیرساخت‌های حوزه فرهنگی به کار عملیاتی روی می‌آورند، اظهار کرد: ما معتقدیم در مدیریت شهری هیچ پروژه‌ای بدون همراهی و همکاری مردم به نتیجه نمی‌رسد چرا که مشارکت مردم بدون نظر انتفاعی می‌تواند نقطه تقویتی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف عمرانی و خدماتی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار