رصد رسانه ها
تابناک اردبیل با رصد رسانه های مختلف آخرین اخبار جالب توجه را با کمی ویرایش و تلخیص منتشر می کند تا خوانندگان تابناک در زمان کوتاه تری بتوانند از مهمترین چکیده مطالب منتشر شده خبردار شوند.
کد خبر: ۳۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 12 May 2015

و.آ برای هت تریک در بهارستان می‌آید

سبلانه نوشت: نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه اردبیل، یک بار دیگر کاندیدای حضور در بهارستان خواهد شد.

بر اساس اخبار رسیده، و.آ که دو دوره در هیئت رئیسه کمسیون عمران حضور داشته است، این بار برای حضور سوم و هت تریک سیاسی در بهارستان، بار دیگر در قالب کاندیدا به صحنه می آید.


اهرام ثلاثه مصر به مشگین شهر منتقل می شود!

با نزدیک شدن به بیست و پنج اردیبهشت زمان افتتاح پل معلق یک جنگ نامرئی در حاشیه آن شکل گرفته است که اگر روند موضوع اینگونه ادامه یابد متن قضیه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

ماجرا از این قرار است که شرکت مجری پروژه علاقمند است برای بزرگنمایی پروژه و بهره برداری از انعکاس رسانه ای آن در سطح ملی پروژه با حضور یکی از وزرا یا معاون رئیس جمهور افتتاح شود ظاهرا استاندار محترم نیز علاقمند افتتاح پروژه با حضور یک مقام کشوری است.

مشکین فردا نوشت: اما جریانی در داخل شهرستان مشگین شهر به دلیل اینکه علاقمند هستند از نظر تبلیغاتی کار را مانند سایر کارهای بخش دولتی و خصوصی به نفع خود مصادره کنند تلاش می کنند این پروژه حداکثر با حضور مسئولین استانی افتتاح شود تا در این مراسم یکه تاز میدان باشند و حداکثر مانور تبلیغاتی را بدهند!

سومین ضلع این جنگ زرگری هم مربوط به یکی از داوطلبان مادام العمر نامزدی انتخابات است که می خواهد به هر قیمتی از نمد پل معلق برای خود کلاهی بدوزد و ظاهرا تصمیم گرفته است بدون دعوت در محل برگذاری مراسم حضور یابد و احتمالا ضلع محترم پیش گفته با توسل به بازوی ماموران انتظامی از حضور این داوطلب خیلی محترم جلوگیری کنند.

یاد آوری می شود پل معلق تا یک سال پیش به عنوان بزرگترین پل” کشور "معرفی می شد لیکن ازیک سال پیش تا یک هفته پیش به عنوان بزرگترین پل” خاورمیانه” معرفی می شد و الحمدلله از دو روز پیش نیز به عنوان بزرگترین پل در "جهان” معرفی می شود .

مهندسان امور تبلیغات سیاسی پیش بینی می کنند با روند کاملا طبیعی موجود ابعاد این پل معلق تا روز مراسم احتمالا به اندازه بزرگترین پروژه عمرانی دنیا و تا انتخابات مجلس هم به عنوان یکی از عجایب هفت گانه جهان در ردیف "دیوارچین "و "اهرام ثلاثه مصر ” معرفی شود.

لازم به ذکر است که از زمان نمایان شدن این پروژه معلق در آسمان دره خیاو چای تا به امروز، بوسه یکی از بادهای معروف این دره سحرامیز بر پیکر این مهمان معلق نخورده است؟


نسل جدید ظرف رسید بانکی!

در جهت حفظ محیط زیست "بشکه ای" برای ریختن رسیدهای بانکی در مقابل عابر بانک تعبیه شده است./ ارس تبار

و.آ برای هت تریک در بهارستان می‌آید/ اهرام ثلاثه مصر به مشگین شهر منتقل می شود! / نسل جدید ظرف رسید بانکی! / خلخال بدون سکاندار / اصلاح‌طلبان و برنامه عبور از روحانی / لابی مدیران ارشد دولت با طیف منتقدان

و.آ برای هت تریک در بهارستان می‌آید/ اهرام ثلاثه مصر به مشگین شهر منتقل می شود! / نسل جدید ظرف رسید بانکی! / خلخال بدون سکاندار / اصلاح‌طلبان و برنامه عبور از روحانی / لابی مدیران ارشد دولت با طیف منتقدان

خلخال بدون سکاندار

فارس نوشت: در محافل عمومی خبر از احتمال انتصاب دو گزینه شاغل در معاونت‌های بنیاد مسکن استان و صنعت، معدن تجارت استان برای فرمانداری خلخال دهان به دهان می‌چرخد.

مردم خلخال انتظار دارند که مسئولین ارشد استان با معرفی سریع فرماندار دوباره چرخ توسعه این شهرستان را به حرکت درآورند.


اصلاح‌طلبان و برنامه عبور از روحانی

روزنامه آرمان تیتر اصلی خود را به «عبور‌از روحانی!» داد و نوشت: اشتباه سال 84 برای اصلاح طلبان در حال تکرار است. پس از انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، اصلاح‌طلبان اعلام كردند برای انتخابات مجلس دهم با اعتدالگرایان ائتلاف خواهند كرد. اما رسول منتجب‌نیا گفته است كه شورای مسیری انحرافی طی می‌کند. این شبیه به همان تز سال 81 یعنی عبور از رئیس دولت اصلاحات است كه در نتیجه حزب اعتمادملی در انتخابات‌های دهه 80 كاندیداهای جداگانه‌ای معرفی می‌كرد. این تز كه بارها به شكست اصلاح‌‌طلبان منجر شده اگر این بار با شعار عبور از روحانی مطرح شود بی‌گمان «شكست بزرگ» سال 84 را بازسازی خواهد كرد.


لابی مدیران ارشد دولت با طیف منتقدان

فیاض زاهد نیز در تحلیلی با عنوان «سد دولت در مقابل سياست هاي دولت» برای اعتماد نوشته: آقاي روحاني مشغول گام نهادن در راهي است كه سال هاي دور دولت سلف او يعني دولت آقاي هاشمي رفسنجاني از همان مسير گذشت: مسيري كه نتايج بعدي آن نشان داد چندان امن و مطمئن نيست. آقاي هاشمي زماني در دوران رياست جمهوري خود گفته بود كه دولت من آمده تا كار كند و بار تمام مسائل سياسي را خودم به تنهايي بر دوش خواهم كشيد. اين اتفاقي است كه در دولت يازدهم هم تا اينجاي كار تكرار شده است. در حالي كه رييس جمهوري به تنهايي به دل گرداب هاي سياسي مي زند، كابينه و مديران ارشد او عموما در حال لابي هاي پيدا و پنهان با طيف منتقدان دولت هستند. بزرگ ترين مشكل دولت آقاي روحاني از روز اول اين بود كه تمام توان و انرژي خود را بر سياست خارجي و حل مساله هسته اي متمركز كرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار