نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بازار تاریخی اردبیل ایمنی کافی در مقابل حریق را ندارد و از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.
کد خبر: ۳۶۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 23 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری در جمع خبرنگاران تصریح کرد: برخی ساختمان‌های تاریخی و از جمله بازار تاریخی اردبیل تجهیزات و امکانات ایمنی کافی را ندارند.

وی افزود: فجایعی همچون حادثه ساختمان پلاسکو آژیر هشداری برای مسئولان استان‌ها است و لازم است برای عدم تکرار آن ساختمان‌های کم‌دوام و ناایمن، نوسازی و بهسازی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تأکید به اینکه مجموعه‌ای مانند بازار تاریخی اردبیل از قدمت و ارزش تاریخی برخوردار است، خواستار توجه مردم و مسئولان به بهبود ایمنی این بازار شد.

بدری به کمبود امکانات آتش‌نشانی در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به درآمدهای ناپایدار و محدود شهرداری‌هایی مانند شهرداری اردبیل انتظار می‌رود دولت حمایت‌های لازم جهت تجهیز آتش‌نشانی‌ها را در دستور کار قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تشکیل کمیته فنی توسط این کمیسیون و بررسی حادثه پلاسکو اضافه کرد: هر چند مشخص شده که پلاسکو دوام و ایمنی کافی را نداشته اما بررسی‌های فنی در دست اجرا است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اردبیلیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
آقای بدری احتمالاً جنابعالی این موارد را جدیداً در تهران یاد گرفتید ، چرا زمانیکه شهردار اردبیل بودید و شهردار نمونه کشور نیز انتخاب شدید !!! تدبیری برای ایمن سازی بازار اردبیل و ....نیاندیشید؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار