مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی،‌ هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری دوره‌های آموزشی رباتیک برای اعضای کانون‌های مساجد در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 19 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقا عصر امروز در جلسه امضای تفاهمنامه آموزشی بین نمایندگی صنایع رباتیک آراد و کانون‌های مساجد اردبیل، اظهار کرد: تفاهمنامه‌ای بین دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد اردبیل و نمایندگی صنایع رباتیک آراد منعقد شد تا اعضای کانون‌ها با هدف ارتقای سطح علمی خود از خدمات آموزشی این مرکز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی رباتیک برای اعضای کانون‌های مساجد با هدف افزایش علوم رباتیک و برق بین آنها انجام می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی،‌ هنری مساجد استان با بیان اینکه این کلاس‌ها در سه ترم برگزار می‌شود گفت: در این دوره‌ها، هنرجویان آموزش ساخت ربات‌های جنگجو، تعقیب خط، تعقیب نور و فوتبالیست را فرا می‌گیرند که از استعدادهای درخشان کانون‌ها برای حضور در مسابقات دانش‌پژوهان فعال رباتیک دعوت می‌شود.

سقا با بیان اینکه شکوفایی استعدادها، خلاقیت‌ها، افزایش مهارت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ثبت اختراعات نو از مهمترین اهداف این تفاهمنامه است، افزود: این آموزش‌ها با در نظر گرفتن اصول روانشناسی آموزشی برای دانش‌پژوهان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه اعضا در ترم‌های مختلف با رشته‌های مکانیک، الکترونیک و برنامه‌نویسی کامپیوتر آشنا می‌شوند، بیان کرد: در ترم اول 10 جلسه، ترم دوم 15 جلسه و ترم سوم 21 جلسه با حضور اعضای کانون‌های مساجد برگزار شده و هنرجویان در هر ترم با ساخت ربات‌های جدیدی آشنا می‌شوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: شهریه این دوره‌ها به صورت اقساطی و به صورت تخفیف ویژه دریافت خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار