کد خبر: ۳۷۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 02 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه به بخشی ازفعالیت های آب وفاضلاب در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: در این مدت هفت میلیون و829هزارمتر مکعب آب شرب بهداشتی در این شهر تولید و در مدار بهره برداری قرار گرفت.
سید محسن پورسید بابیان اینکه پرت آب در خط انتقال و شبکه توزیع تا 13 درصدکنترل شده است اظهارکرد: بیش از 9 هزار و 765 کیلومترخط آبرسانی و توسعه شبکه آب شرب درشهر ابرکوه اجراشده است .
وی بابیان اینکه دراین مدت 22هزار و 746متر شبکه فاضلاب لوله گذاری شده است افزود: عملیات اصلاح شبکه آبرسانی بطول 22هزار و24 متر اجرا شده است.
این مسئول از واگذاری یکهزار و331 فقره انشعاب آب با کاربری های مختلف و همچنین نصب 115دستگاه شیرکاهنده مصرف درمدارس و اماکن مذهبی در این مدت خبر داد و تصریح کرد: در همین مدت 959 دستگاه از کنتورهای فرسوده مشترکین تعویض شده است.
پورسید ادامه داد: در سه سال گذشته بیش از 9 هزار و 354 مورد آزمایش کلرسنجی درنقاط مختلف شبکه توزیع ، 6 هزار و 411 مورد آزمایش باکتریولوژی ، انجام 96 مورد آزمایش هتروتروف و چهارهزارو302مورد آزمایش شیمی و فیزیک برروی آب انجام شده است .
مدیر امور آب وفاضلاب ابرکوه بابیان اینکه دراین مدت پنجهزار و 208 فقره اتفاقات درشبکه توزیع برطرف شده است یادآورشد : انجام تعویض هفت دستگاه الکتروپمپ چاههای تولید آب و همچنین نصب2 دستگاه شیرکنترلی هدر رفت آب بر روی مخازن ذخیره را از دیگر اقدامات بیان کرد.
وی ، به پروژه های در دست اجرای سالجاری اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل خط آبرسانی شهرک های ولایت ، مسکن مهر و آزادگان بطول تقریبی سه کیلومتر با اعتبار 10 میلیارد ریال در دست اجراست.
پورسید ادامه داد: حفر 2 حلقه چاه برای تامین آب شرب و بهداشت و تجهیز و راه اندازی آنها با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال در دست اجراست که در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار می باشد.
این مسئول از ساخت مخزن 10 هزار متر مکعبی توسط شرکت آب منطقه برای تامین ذخیره آب شرب شهروندان خبرداد و خاطر نشان کرد: این مخزن بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به فضل خدا در سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.
پورسید ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این پرو‍ژه 30 میلیارد ریال است که از محل ادامه مصوبات سفر مقام معظم رهبری تامین شده است.
وی از اجرای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهرکهای آزادگان ،گلستان، بلوار ابوریحان و تکمیل لوله گذاری فاضلاب خیابان شهید صدوقی خبر داد و افزود: این پروژه به طول حدود 12 کیلومتر و اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال برای اجرا به پیمانکار داده شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب ابرکوه شهر ابرکوه تصریح کرد: آب شرب13 هزار مشترک از طریق 14 حلقه چاه ، 101کیلومتر خط انتقال و 165 کیلومتر شبکه توزیع تامین می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار