معاون استاندار اردبیل:
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: باید نظارت بخشداران بر پروژه های عمرانی در اردبیل افزایش یابد تا شاهد اجرای کیفی پروژه‌های مختلف باشیم.
کد خبر: ۳۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 20 May 2015
به گزارش تسنیم، علی آذرنژاد در نشست توجیهی بخشداران اردبیل با هدف تبیین اصول نظارت و بازرسی اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران و بخشداران خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به مردم بوده که باید در این مسیر تلاش و جدیت کنند تا زمینه‌های راضایتمندی مردم را فراهم آورند.

وی با تاکید بر انجام برنامه‌ریزی مدون و اصولی در اجرای پروژه‌ها و برنامه‌ها بیان کرد: باید اعضای شوراها و دهیاران در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه در روستاها، اجرای طرح‌های جامع و نوین شهری و مدیریت بهینه منابع، مصارف، اعتبارات و کمک‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند تا بتوانند مشکلات اهالی روستاها را برطرف کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تشریح اهمیت نظارت دقیق و مستمر بخشداران بر عملکرد دهیاران و شوراهای اسلامی تصریح کرد:‌ این امر زمینه‌ساز عمران و آبادانی شهر و روستا می‌شود که انتظار می‌رود با افزایش تعامل و همکاری در این زمینه گام‌های موثر و مثبتی برای رشد و توسعه همه‌جانبه نقاط مختلف استان و به ویژه مناطق روستایی برداشته شود.

آذرنژاد گفت:‌ نظارت و کنترل مستمر و مداوم بخشداران بر اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از ضرورت‌ها برای آبادانی و توسعه در نقاط مختلف استان بوده تا بتوانیم با این امر شاهد افزایش کیفیت پروژه‌ها و تسریع در بهره‌برداری از آنها و در کنار آن جلب و جذب هر چه بیشتر اعتماد مردمی باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را ممنوع دانست و گفت:‌ مدیریت پسماند، زیباسازی محیط شهری و روستایی، بهبود وضعیت معابر و خیابان‌ها و هدابت آب‌های سطحی از جمله مواردی بوده که مردم خوستار ساماندهی این امور هستند و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با نظارت بخشداران در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار