دو تیم سرخپوش لیگ برتر از تهران و تبریز که تا اینجای فصل تنها یک شکست در کارنامه داشته اند، از ساعت 15 در حالی به مصاف هم رفته اند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه نخست با دوگل از پسران قلعه نویی پیش افتاده اند. اتفاقات چند روز اخیر و محرومیت های ناگهانی برای چند مهره مهم تراکتوری ها ، نتوانسته از حساسیت این مسابقه سرنوشت ساز کم کند.
کد خبر: ۳۷۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 05 February 2017
به گزارش تابناک یزد، حساس ترین دیدار لیگ برتر شانزدهم تا دقایقی دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد و دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی برای افزایش بخت قهرمانی خود و پیروزی در این دیدار شش امتیازی به میدان خواهند رفت.

دو تیم سرخپوش لیگ برتر از تهران و تبریز که تا اینجای فصل تنها یک شکست در کارنامه داشته اند، امروز در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ شش امتیاز از پسران امیر قلعه نویی پیش افتاده اند. اتفاقات چند روز اخیر و محرومیت های ناگهانی برای چند مهره مهم تراکتوری ها ، نتوانسته از حساسیت این مسابقه سرنوشت ساز کم کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری.

ترکیب تراکتورسازی : محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محسن بنگر، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و فرزاد حاتمی.

به نظر می رسد پرسپولیس یکی از کامل ترین ترکیب هایش در لیگ برتر شانزدهم را به زمین مسابقه فرستاده است، چرا که بالاخره به این نتیجه رسیده که رامین رضاییان را در دفاع راست پست تخصصی اش بازی دهد و ماهینی را به جناح چپ منتقل کند. به این ترتیب جا برای بازی کردن احمدزاده باز شد.

دقیقه 2: پرسپولیس روی نخستین حرکت هجومی و با پاس عمقی سروش رفیعی و فرار طارمی پشت محوطه جریمه صاحب فرصت تک به تک شد و بهترین گلزن قرمزها پس از جاگذاشتن اخباری توپ را با بغل پا به تور دروازه چسیاند.

دقیقه 24: دومین فرصت جدی بازی هم به گل تبدیل شد. بار دیگر پاس عمقی سروش رفیعی پشت مدافعان تراکتور به امیری رسید ولی او در زدن ضربه تک به تک ناکام بود و در ریباند توپ را به طارمی پاس داد که او هم سایه توپ را زد و در سومین ریباند این بار موقعیت نصیب رامین رضاییان شد تا کار را تمام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار