براساس تفاهم نامه منعقد شده بین دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و نمایندگی صنایع رباتیک آراد اعضای کانون های مساجد این استان دوره های آموزش رباتیک را فرا می گیرند.
کد خبر: ۳۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 21 May 2015

به گزارش ایرنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: دوره های آموزشی رباتیک برای اعضای کانون های مساجد با هدف افزایش دانش آنها در باره علوم رباتیک و برق برگزار می شود.

نادر سقا با اشاره به این که طول دوره آموزشی سه ترم خواهد بود ،افزود: در این دوره ها ساخت ربات های جنگجو ، تعقیب خط، تعقیب نور و فوتبالیست آموزش داده می شود و از استعدادهای درخشان کانون ها برای حضور در مسابقات دانش پژوهان فعال رباتیک دعوت خواهد شد.

وی با بیان این که شکوفایی استعدادها، خلاقیت ها، افزایش مهارت های نرم افزاری و سخت افزاری و ثبت اختراعات نو از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است،اظهارکرد: این آموزش ها با در نظر گرفتن اصول روانشناسی آموزشی برای دانش پژوهان طراحی شده است.

سقا بیان کرد: شرکت کنندگان در ترم های مختلف با رشته های مکانیک، الکترونیک و برنامه نویسی کامپیوتر آشنا خواهند شد و آنها در هر ترم با ربات های با قابلیت های متفاوت آموزش می بینند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به این که این تفاهم نامه برای ارتقا سطح علمی اعضای کانون های مساجد پیش بینی شده است، گفت: شهریه این دوره هابه صورت اقساطی و با تخفیف ویژه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار