کد خبر: ۳۸۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 19 February 2017
علی رحمتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از فعالیت 48 شرکت مسافربری و موسسه حمل و نقل و هفت پایانه مسافربری در سطح استان خبر داد و افزود: طرح ستاد نوروزی در استان از 25 اسفندماه امسال آغاز می شود و تا 14 فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد یافت.
وی اظهار کرد: یکهزار و 360 دستگاه انواع ناوگان مسافربری در استان در ایام عید نوروز ارائه خدمت می کنند که از این تعداد 430 دستگاه اتوبوس می باشد.
او بیان کرد: نرخ بلیت‌های ناوگان مسافربری استان امسال نسبت به پارسال هیچ‌گونه افزایشی نخواهد داشت اما تلاش می شود کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی افزایش یابد تا رضایت مندی عموم به ویژه مسافران فراهم شود.
رحمتی گفت: از فعالیت و ارائه خدمات در 10 مجتمع بین راهی در محورهای مواصلاتی استان خبرداد و گفت: در این مدت بازرسی از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی افزایش خواهد یافت.
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: بر اساس آمار سال گذشته بیش از دو میلیون و 200 هزار نفر مسافر در سطح استان جا‌به‌جا شدند که 50 درصد از آنها مسافرت های دورن استانی بوده است.
وی اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای تمهیدات لازم را برای ساماندهی ناوگان مسافربری استان اردبیل انجام داده تا در تعطیلات عید نوروز هیچ‌گونه مشکلی در جابه‌جایی مسافران نوروزی بوجود نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار