این سریال هم اکنون اکران عمومی دارد!
سریال پاس کاری کارگران ذوب آهن اردبیل این روزها در مقابل استانداری و اداره کل کار استان اکران عمومی می شود!
کد خبر: ۳۹۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 12 March 2017

به گزارش تابناک اردبیل، سال 1395 هم به روزهای پایانی خود رسید اما سریال بلندبالای بلاتکلیفی و پاس کاری کارگران معترض ذوب آهن اردبیل همچنان ادامه دارد و در قسمت های اخیر خود متفاوت از گذشته که اغلب در مقابل ساختمان استانداری اردبیل اکران می شد، مقابل استانداری اردبیل و اداره کل کار استان اکران عمومی می شود!

امروز یکشنبه 22 اسفندماه 95 هم بار دیگر کارگران ذوب آهن اردبیل برای پیگیری حقوق معوق 14 ماهه خود از این شرکت، در مقابل ساختمان استانداری اردبیل تجمع اعتراض آمیز برپا کرده و خواهان تحقق وعده های مجیدخدابخش استاندار اردبیل هستند.

به نوشته پایگاه خبری "سبلان ما" 27 بهمن ماه جاری بود که استاندار اردبیل در واکنش به خواسته کارگران معترض ذوب آهن در مقابل ساختمان استانداری، در اظهارنظری عجیب با بیان اینکه کارخانه ذوب‌آهن اردبیل یک شرکت خصوصی بوده خواستار مراجعه کارگران به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شکایت از کارفرما برای احقاق حقوقشان شد! که  تجمع و پیگیریهای پیاپی آنان در مقابل اداره کل کار استان بی پاسخ ماند و معترضین بار دیگر امروز به استانداری اردبیل برگشتند.

در سالهای اخیر به دلیل سیاست های اقتصادی دولت و رکود حاکم بر تولید، اغلب کارخانه ها و مراکز تولیدی در استان اردبیل تعطیل و یا نیمه تعطیل شده و منجر به بیکاری کارگران و آسیب های متعدد ناشی از آن به خانواده ها شده است.

این در حالی است که مسئولان عالی دولتی و مسئولان اجرایی استان اردبیل ادعا دارند که رونق اقتصادی به تولید بازگشته و کسب و کار رونق گرفته است.

وعده جدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

در همین حال قاسم رحیمی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل امروز در گفت‌و گو با فارس با تکرار توجیه قبلی استاندار اردبیل با اشاره به عقد قرارداد با مدیریت جدید در آینده نزدیک این طور گفت: حقوق های معوقه کارگران نیز بعد از انعقاد این قرارداد پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اتمام قرار داد مدیریت کنونی و برخی اختلافات مالی، شرکت ذوب آهن نتوانسته معوقات کارگران را پرداخت کند.

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: مسولین برای حل مشکل کارگران  ذوب آهن بیشتر از خود کارگران در تلاش هستند و ما امیدواریم که با  مدیریت  و سرمایه گزاری جدید  شاهد  رونق این بنگاه اقتصادی بزرگ در اردبیل باشیم.

وی بیان کرد: اعتراض کارگران در روز‌های پایانی سال و نزدیک عید برای حقوق ها و مزایای حداقل خود برای ما نیز دردآور است ولی نمیشود بعضی از مسایل را یک شبه حل کرد و ما نهایت سعی خودمان را انجام می‌دهیم تا این مشکل در آینده نزدیک برطرف شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
جناب استاندار که امسال راسال موفقیتهای بزرگ برای استان اعلام کردند پس چی شد؟؟؟!!!
ودود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
موفقیتهای بزرگ؟؟؟!!چرابااین حرفا به مردم ظلم می کنید و احساسات انها را به بازی میگیرید؟ اینکه در 4 سال اخیر بیمارستان تروما تمام نشده ،اینکه پتروشیمی تعطیل شده وبه محل تجمع وتولید مثل سگهای ولگرد تبدیل شده ، اینکه راه اهن بلاتکلیف مانده و... موففیتهای بزرگ است؟؟ واقعا که ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار