مانور استقبال از بهار شهرداری اردبیل با عنوان خانه‌تکانی شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اردبیل و جمعی از مسؤولان با رمز « یا الله» و « یا ابوالفضل» آغاز شد.
کد خبر: ۳۹۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 13 March 2017
به گزارش تابناک اردبیل، شهردار اردبیل در آیین آغاز عملیات خانه‌تکانی شهری که صبح امروز در محل بلوار سربازان گمنام امام زمان(عج) واقع در حد فاصل میدان بسیج تا میدان ارتش اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای آغاز عملیات استقبال از بهار از چند روز گذشته توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل انجام گرفته است.

حمید لطف‌اللهیان هدف از اجرای  طرح  خانه‌تکانی شهری را آماده سازی و پاکسازی فضای عمومی شهر اردبیل برای ورود به سال نو و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی بیان کرد.

وی عنوان کرد: همه تمهیدات لازم برای برقراری نظم و انضباط و بهسازی معابر شهری پیش بینی شده و امروز به صورت نمادین این مراسم آغاز شد که تا پایان 15 فروردین ماه سال 96 این طرح در اردبیل ادامه دارد.

 شهردار اردبیل افزود: تمامی تجهیزات شهرداری اردبیل اعم از ماشین‌آلات خدمات رسانی و  نیروی انسانی در ایام باقیمانده سال و نیز در ایام تعطیلات نوروزی خدمات متعدد به شهروندان ارائه می کنند .

لطف اللهیان با تاکید به اینکه درپی بارش سنگین برف و به دنبال نمک پاشی معابر آسیب های جدی به  معابر شهری وارد شده است گفت : به محض مساعد شدن شرایط جوی شهرداری اردبیل با استفاده از تمامی تجهیزات و نیروهای خدماتی اقدام به بهسازی و لکه گیری معابر می کند.

وی افزود: این طرح در حالی شروع می شود که متاسفانه در حادثه اخیر که در محله استاد شهریار اردبیل تنی چند از شهروندان را ازدست داده ایم که امیدواریم چنین حوادثی تکرار نشود تا بتوانیم شهری ایمن و سالم و شهروندی سالم را برای شهروندان فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار