رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: جلوگیری از ورود افراد نالایق حق الناس است و به دور از جنجال های سیاسی تمام قد از این حق مردم دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۰۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 04 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی در گفتگو با تابناک مرکزی ضمن اعلام این خبر افزود: روند بررسی صلاحیت داوطلبین عمل به مر قانون است نه یک کلام کمتر و نه یک کلام بیشتر. لذا نتیجه تایید صلاحیت ها به غیر از آنچه که در قوانین مربوطه تعیین شده است نخواهد بود.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، روند بررسی صلاحیت ها و جلوگیری از ورود افراد نالایق حق الناس است.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: حق الناسی که در حال حاضر بر دوش هیات های اجرایی و نظارت است حقی است که مردم شریف استان مرکزی به واسطه هیات نظارت بر انتخابات بر دوش ما دارند لذا به دور از جنجال های سیاسی تمام قد از این حق مردم دفاع خواهیم کرد و در روند بررسی صلاحیت ها مر قانون لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: هیچ یک ازداوطلبین شرکت در انتخابات شوراها در روند بررسی صلاحیت ها استثنا نیستند و هر یک از آنها  طبق زمان بندی مشخص و با رعایت تمامی تراز های قانونی مورد بررسی صلاحیت قرار می گیرند و در نهایت نتایج بررسی ها به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار