کد خبر: ۴۰۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 13 April 2017

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه دیدار با بانوان معتکف اردبیلی به خبرنگار مهر گفت: در دین اسلام سعادت و خوشی انسان در اطاعت امر خدا مطرح شده است.

وی افزود: دین اسلام قدرت خداوند را بالادست تمامی قدرت‌ها دانسته و تحقق امور را در دست خدا می‌داند بطوریکه همچنان که به پرستش خداوند توصیه کرده برای آمرزش گناهان نیز مسیری تعیین شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: برترین مسیرها برای بخشش گناهان روی آوردن به سمت خداوند و استغفار است که به ویژه در  ماه رجب یک روز روضه گرفتن برابر با صیقل روح و زدودن گناهان توصیف شده است.

ستوده با بیان اینکه انسان خواسته و ناخواسته در طول حیات خود گناهان و خطاهای متعددی را مرتکب می‌شود، ادامه داد: یکی از مسیرهای پاک کردن گناهان نماز و روضه در ماه رجب و اعتکاف در این ماه است.

وی متذکر شد: در قرآن کریم بارها مطرح شده که انسان خطاکار نباید از رحمت خداوند ناامید شود و به همین دلیل بازگشت به سوی خدا و عبادت او بارها تاکید شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: در روایات نقل شده که اصحاب پیامبر به دو دلیل بدون حساب و کتاب و پرسش وارد بهشت می‌شوند که یکی راضی بودن به خواست خدا و دیگری حیا و ترس از خداوند است.

ستوده عبادت مؤمن به ویژه در اعتکاف را برابر با رشد شعور عبادی وی دانست و به ضرورت توجه مسلمانان به اهمیت این عبادت تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار