کد خبر: ۴۰۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 16 April 2017

مسعود امامی یگانه در گفت وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: از روز جمعه با وقوع تندباد و آب شدن ناگهانی برف‌های کوه سبلان منابع آبی مشگین شهر کدر شده بود که با مدیریت به هنگام از ورود این آب به مخازن تصفیه‌خانه مشگین شهر ممانعت شد.

وی افزود: به منظور آب‌رسانی به شهر ۲۴ تانکر آب‌رسانی سیار در سطح شهر مستقر شدند و علاوه بر این آب بسته بندی شده در اختیار شهروندان قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تأکید کرد: تاکنون ۱۱ هزار بسته آب شرب بهداشتی با کیفیت مطلوب به صورت رایگان در بین شهروندان مشگین شهری توزیع شده و توزیع آب همچنان ادامه داد.

امامی یگانه افزود: با وجود بهبود نسبی شرایط جوی و پر کردن تدریجی مخزن تصفیه‌خانه، آب‌رسانی سیار تا زمان رفع کامل مشکل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت مخزن تصفیه‌خانه پر شده و لازم است بیش از این نیز مخزن تقویت شود تا بتوان عملیات آب‌رسانی به شهر از طرق تصفیه‌خانه را اجرا کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تأکید کرد: تاکنون میزان خسارت تندباد به زیرساخت‌ها و تأسیسات ۱۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

امامی یگانه تأکید کرد: بی‌شک تندباد با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت خسارتی نیز در بر خواهد داشت و این میزان خسارت حد معقول و معمولی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار