کد خبر: ۴۰۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 16 April 2017

بهرام غیبی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این تیم پنج نفره از روز اول حادثه در محل حضور داشته و به نیروهای امدادی استان آذربایجان شرقی کمک می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این خودروهای حمل بار و ست امداد و نجات به منطقه اعزام شده و در مجموع ۱۲ نفر از نیروهای امدادی استان در این منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تأکید کرد: اردبیل استان معین امدادرسانی به آذربایجان شرقی است اما در صورتی که از آذربایجان غربی نیز نیرو درخواست شود، اعزام خواهیم داشت.

غیبی در خصوص حوادث اخیر پیش آمده با تندباد در استان نیز اضافه کرد: در خود مشگین شهر مشکل اصلی قطعی آب بوده و به دلیل اینکه حوادث با خسارت جانی نداشتیم، نیاز به امدادرسانی هلال‌احمر نبود.

وی افزود: در شهرستان نیر نیز با وجود وقوع سیلاب آسیب انسانی نداشتیم و به همین دلیل نیروهای امدادی عملیات خاصی نداشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تأکید کرد: طی دو روز گذشته ۳۰ نفر در جاده سرچم به دلیل وزش شدید باد و وضعیت نامطلوب جاده امدادرسانی شده و اسکان اضطراری یافتند.

غیبی در خصوص آخرین وضعیت کودک گم شده خلخالی که گمان می‌شد در رودخانه هروچای غرق شده است، اضافه کرد: متأسفانه هر چند جستجوها ادامه دارد اما اثری از کودک نیست.

وی متذکر شد: علاوه بر هلال‌احمر، مدیریت بحران کوثر و نیروی انتظامی نیز در عملیات جستجو مشارکت دارند اما هیچ اثری از کودک تا به امروز پیدا نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار