کد خبر: ۴۰۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 18 April 2017

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت گاز کشور نرخ گازبهای استان اردبیل که  جزو استان‌های سردسیر کشور است، کاهش یافت و در سال جاری این نرخ بر اساس نرخ سال 94 محاسبه خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار خود با عراقی، مدیرعامل شرکت گاز کشور گفت: دستور کاهش نرخ گازبهای استان اردبیل از وزیر نیرو اخذ شده بود و روند اجرایی شدن این دستور در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز کشور پیگیری شد.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: هیأت مدیره شرکت گاز با کاهش گازبهای اردبیل موافقت کرده است و این نرخ در سال جاری بر اساس نرخ سال 94 محاسبه خواهد شد.

بدری گفت: افزایش گاز بهای استان سردسیر اردبیل به یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان تبدیل شده بود و بسیاری از خانواده‌ها برای پرداخت گازبهای مصرفی خود با مشکل مواجه شده بودند و خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این مشکل مرتفع شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
باسلام:یکی نیست به این آقای بدری بگه اقاجون زمستان گذشت واداره نامحترم گاز تمامی مطالبات سرسام اورمندرج درقبضهای گاز باعدم احتساب منطقه سردسیری رااز مردم گرفت.شما حالا(که مصرف گاز بالطبع پایین می اید)این خبر رامیدهید ان هم با چه افتخاری.آقایان نماینده انشاالله این چهار سال هم تمام میشود ولی.......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار