رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرایند اخذ رای در اغلب روستاهای استان اردبیل به اتمام رسیده و شمارش آرا در روستاهای استان آغاز شده است.
کد خبر: ۴۲۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 19 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر نصیری شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان در استانداری اردبیل اظهار داشت: تا به این لحظه بیش از 680 هزار نفر از مردم استان اردبیل در رای‌گیری شرکت کردند که مشارکت مردم استان تا به این لحظه حدود 70 درصد است.

وی گفت: فرایند اخذ رای در اغلب روستاهای استان به اتمام رسیده و شمارش آرا آغاز شده که در شهرها تا ساعت 23 امشب تمدید شد و احتمال تمدید با توجه به مشارکت و حضور پرشور مردم تا ساعت 24 نیز وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به کمبود تعرفه‌های رای در برخی از شعبه‌ها افزود: در برخی از شعبه‌های شهری استان اردبیل که حضور مردم پرشور بوده با مشکل تمام شدن تعرفه مواجه بودیم ولی این موضوع به هیچ وجه دلیل نشد که انتخابات متوقف شود و سریعا بنابه درخواست شعبه مورد نظر تعرفه‌های رای به شعبه‌ها ارسال شد.

نصیری در رابطه با تخلفات انتخاباتی تصریح کرد: عمده تخلفات انتخاباتی در استان متوجه مراجعات تکراری برای رای دادن بود که این تعداد تخلف کمتر از یک هزار مورد در استان گزارش شده و حدود 20 نفر نیز با شناسنامه فرد متوفی برای رای دادن مراجعه کرده بودند که ناظران و عوامل اجرایی با این تخلفات برخورد کردند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در استان اردبیل میزان مشارکت بسیار مناسب بوده و پیش‌بینی می‌کنیم که مشارکت در استان به حدود 75 درصد افزایش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار