دادستان اردبیل به منظور نظارت مستقیم بر امور زندانیان و بررسی مسایل و مشکلات آنان از زندان مرکزی بازدید کرد.
کد خبر: ۴۴۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 15 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از روابط عمومی و ارتباطات  دادگستری کل استان اردبیل، همزمان با ماه مبارک رمضان ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه معاونین، قضات دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل و مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان به منظور نظارت مستقیم بر امور زندانیان و بررسی مسایل و مشکلات آنان از زندان مرکزی اردبیل بازدید کرد.

زندان اردبیل

عتباتی در خصوص نظارت و رسیدگی به امور زندانیان به ویژه زندانیان جرائم مالی و غیر عمد گفت: این گونه بازدید‌ها در راستای سیاستهای کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی امور زندانیان و نیز تهیه اطلاعات لازم جهت برنامه ریزی و مراقبت بیشتر از زندانیان صورت می‌گیرد.

 وی افزود: این اطلاعات در بررسی مددجویان واجد شرایط آزادی مشروط، عفو، تخفیف یا تعلیق مجازات، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل یادآور شد: علاوه برحضور قاضی ناظر زندان به صورت مستمر در بند‌ها و انجام اقدامات لازم در حوزه نظارتی خود این بازدید‌ها را به صورت دوره‌ای و مداوم ادامه خواهد داشت.

در این بازدید که بیش از ۵ ساعت طول کشید کلیه قضات دادسرا در بندهای مختلف زندان حضور یافته و از نزدیک مشکلات زندانیان را مورد بررسی قرار دادند. 

نظارت بر قسمت‌های مختلف زندان از جمله کارگاه‌های اشتغال زندانیان، مراکز مراقبتی و مجموعه فرهنگی از دیگر برنامه‌های کاری این بازدید بود.





منبع : میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار