فرماندار سرعین گفت: قبل از فرارسیدن تعطیلات عید فطر ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های سرعین با ورود انبوهی از مسافران تکمیل شده است.
کد خبر: ۴۴۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 26 June 2017
به گزارش تابناک اردبیل، عاطف ناصری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: سرعین یکی از مقاصد اصلی سفرهای تابستانی در کشور است و به مانند تعطیلات عید فطر در سال گذشته امسال نیز انبوهی از مسافر وارد این شهرستان شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در روز شنبه ۱۰ هزار و ۳۰۰ خودرو وارد شهر سرعین شده، پیش‌بینی شده است ورود مسافران به نسبت تعطیلات عید فطر سال گذشته با ۲۰ درصد رشد همراه شود.

فرماندار سرعین با اشاره به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی یادآور شد: سال گذشته ۸۳ هزار دستگاه خودرو وارد این شهر شده بود و با توجه به اینکه تعطیلات عید فطر از فردا آغاز می‌شود، پیش‌بینی شده رقم قابل‌توجهی از مسافران وارد این شهر شوند.

ناصری با ابراز نگرانی از بروز برخی مشکلات به دلیل حضور انبوه مسافران خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی در هدایت مسافران و سپری کردن تعطیلات عید فطر شد.

وی افزود: هر چند تمامی ظرفیت‌های شهرستان از جمله فضاهای سبز، سرویس‌های بهداشتی، سالن‌های ورزشی و چهار کمپ اقامتی بسیج شده است اما انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از آمادگی لازم برخوردار باشند.

فرماندار سرعین خواستار اختصاص تجهیزات آتش‌نشانی و آمبولانس به این شهرستان شد و گفت: در خصوص تأمین آب و نان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گفته ناصری ر وضعیت فعلی ۳۰ برابر جمعیت شهر سرعین، مسافر وارد این شهر شده و لازم است با همکاری و تعامل دستگاه‌ها از بروز حوادث بحرانی ممانعت شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار