جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طرح یاوران بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از دوم مردادماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 23 July 2017
به گزارش تابناک : فرهنگ مستعد جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز یکم مردادماه در نشست با ستاد هماهنگی و پشتیبانی طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در اردوگاه مقدس اردبیلی افزود: همه دستگاه های فرهنگی و تربیتی باید در امر تربیت دانش آموزان انقلابی و کارآمد کمک کنند و این امور تربیتی و فرهنگی امروزه در کشور یک اصل مهم جامعه است.
مستعد با اشاره به اینکه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی یکی از مهم ترین طرح های خوب و ارزشی سازمان بسیج دانش آموزی کشور است افزود: این طرح به دانش آموزان کمک می کند تا با شناخت خوب از مسائل روز و مهم جامعه و کارهای انقلابی بتوانند مدیریت های مهم زندگی فردی خود و درون جامعه را بهتر بیاموزند.
وی با بیان اینکه همه دانش آموزان امروزه نیازمند یک آموزش مدون خوب و جامع در زمینه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی هستند افزود: این زمینه را باید با برگزاری چنین اردوهای تربیتی و فرهنگی در سطح استان فراهم سازیم.
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه طرح یاوران ولایت باید با جدیت تمام و با مشارکت دو نهاد مرتبط سازمان آموزش و پرورش استان و بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بصورت باشکوه برپا شود افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان به مدت ده روز در اردوگاه مقدس اردبیلی حضور می‌یابند باید همه شرایط مهم اردوگاه به نحو احسن فراهم و برنامه های فرهنگی متنوع و مفرح برای این جویندگان علم و دانش فراهم سازند.
مستعد بیان کرد : طرح یاوران ولایت بسیج  دانش آموزی امسال متفاوت تر از سال گذشته باید برگزار شود.
وی گفت: طرح یاوران بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از دوم مردادماه آغاز می‌شود.






منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار