شهردار اردبیل گفت: اجرای پروژه پل قدس به صورت شبانه‌روزی در حال اجرا است و پیش‌بینی شده تا ۱۰ روز دیگر فاز نخست آن یعنی میدان بیضی‌شکل به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۴۶۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 24 July 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان بعد از ظهر امروز در بازدید از اجرای پروژه پل قدس اردبیل اظهار داشت:  اجرای پروژه پل قدس به صورت شبانه‌روزی در حال اجرا است و با پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود که تا 10 روز دیگر فاز نخست آن یعنی میدان بیضی‌ شکل به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: ترافیک حاصله در محدوده اجرای پروژه به دلیل وسعت عملیات آن غیرقابل‌ اجتناب است و انتظار می‌رود شهروندان صبورانه این ترافیک مقطعی را تحمل کنند و در این زمینه همکاری همه‌ جانبه‌ای با ما داشته باشند.

شهردار اردبیل در مورد دلیل طولانی شدن روند محدودیت ترافیکی پل قدس نیز تصریح کرد: طبق اطلاعیه‌های اعلام شده 15 روز بعد از مسدودی اطراف پل با محدودیت ترافیک روبه‌رو خواهیم بود که عملاً به دلیل اینکه هفته نخست تردد خودروها ادامه داشت محقق نشد.

لطف‌اللهیان در  مورد نحوه تأمین مالی  پروژه و اظهاراتی مبنی بر اجرای آن با بدهی مالی نیز بیان کرد: تأمین مالی مطابق قرارداد پروژه و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر بخشی به صورت نقدی و بخشی غیرنقدی و تهاتر است.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است که با اتمام این طرح بتوانیم شاهد کاهش معضل ترافیک باشیم و مطالبات و خواسته‌های مردم را برطرف کرده و برای جلب رضایت آنان به طور همه‌جانبه تلاش کنیم.

میزان تولید آسفالت در اردبیل 45 درصد افزایش یافت

شهردار اردبیل اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های شهرنشینی که رابطه مستقیم آن با شهرداری‌ها غیر قابل انکار بوده و اجرای دقیق و برگرفته از استانداردهای مدرن ویترین عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود، پروژه آسفالت شهری است.

وی افزود: تولید و توزیع روزانه دو هزار  تن آسفالت  و فعالیت بیش از 40 اکیپ آسفالت‌ریزی در راستای بهسازی و اصلاح معابر شهری اردبیل نوید تحول شگرف در خیابان‌های این شهر را می‌دهد که خوشبختانه با روند مناسبی ادامه دارد و انتظار داریم با تلاش شبانه‌روزی نیروها هر چه سریع‌تر عملیات اجرایی آسفالت را به اتمام برسانیم.

شهردار اردبیل با اشاره به اهمیت بحث آسفالت در برنامه‌های عمران شهری نیز بیان کرد: میزان تولید آسفالت در کارخانه‌های آسفالت در چهار ماهه نخست امسال نسبت به سال‌های گذشته نزدیک به 45 درصد افزایش یافته است که این یک گام موثر در ارتباط با بهبود وضعیت موجود است.

لطف‌اللهیان بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر فرهنگ جدیدی از کار عمرانی در اردبیل در حال پایه‌گذاری است که بر همین اساس در تلاش هستیم در مدت یک شب تا صبح عملیات آسفالت‌ریزی را در یک خیابان به اتمام برسانیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

وی اظهار کرد: کوتاه بودن فصل عملیات عمرانی با توجه به شرایط آب و هوایی موضوعی است که باید مورد توجه واقع شود و از حداقل‌ترین زمان بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار