با صدور پیامی؛
حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل با صدور پیام قدردانی از حمایت و همکاری مردم در تداوم خدمتگزاری و نیز در توسعه شهری تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۴۹۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 17 September 2017


 

به گزارش تابناک اردبیل؛ در پیام شهردار ادبیل خطاب به مردم مرکز استان آمده است: «فمن کان یرجو لقاء ربه فلیعمل عملاً صالحاً و لا یشرک بعبادهٔ ربه احداً (کهف ۱۱۰) با درود به روان پاک شهیدان و امام شهیدان و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری و با کمال احترام و فروتنی و عرض ادب به پیشگاه یکایک شما مردان و زنان ارجمند کهن شهر اردبیل و تعظیم در برابر شما و اذعان و اعتراف به اینکه تلاش و کوشش اینجانب در توسعه شهر جز با همکاری مردم و مسئولان اتفاق نمی افتاد و هرآنچه انجام یافته در شان و اندازه مردم عزیز نیست و تا رسیدن به شهری متناسب با جایگاه والای مردم اردبیل راه درازی در پیش است.

اکنون پیامهای متعدد تشکر، قدردانی و تبریک شما مردم عزیز و بزرگوار از همه مناطق شهر اردبیل و اظهار نظرهای سرشار از لطف و محبت تان نسبت به این خادم بی ادعا باعث دلگرمی و امتنان بوده و نشانگر روحیه قدرشناسی شما نسبت به خادمان خویش و دقت نظر شهروندان نسبت به عملکرد مسئولان است و این بزرگترین دستاورد زندگی من است چراکه معتقدم رضایت مردم بارقه ای از رضایت حضرت احدیت است.

بر خود وظیفه دانستم ضمن قدردانی از آحاد مردم و مسئولان، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه دانشمند اردبیل، استاندار معزز، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معظم، دانشگاهیان، کارگران، بازاریان، جوانان، ورزشکاران، هنرمندان، اهل قلم و رسانه، کارکنان شهرداری و... به اطلاع می رساند که اینجانب در تمام طول خدمت چند ساله ام همیشه به حفظ منافع شهر و شهروندان تلاش نموده ام و اینک نیز با حسن ظن و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردبیل به عنوان خدمتگزار بی منت و سرباز کوچک ولایت در خدمت شما خواهم بود.

از نظر اینجانب منافع شهر بر منافع فردی ارجحیت دارد و از ولی نعمتان خویش استدعا دارم با دعای خویش یاریگر اینجانب باشند. در عین حال لازم است از احساس مسئولیت یکایک کاندیداهای محترم تصدی مسئولیت شهرداری اردبیل که با وجود تمام مشکلات موجود برای خدمت به شهرشان اردبیل داوطلب شده بودند قدردانی نمایم و امیدوارم روند توسعه کهن شهر اردبیل با سرعت هرچه بیشتر پیش برود و همه ما مصالح مردم و شهر را در نظر بگیریم». و العاقبهٔ للمتقین -

خدمتگزار کوچک شما حمید لطف‌اللهیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار