در ۶ ماه اول سال؛
فرماندار سرعین گفت: از ابتدای سال جاری پنج میلیون و ۳۰۰ نفر گردشگر داخلی به این شهرستان تفریحی و توریستی سفر کردند.
کد خبر: ۵۰۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 27 September 2017


به گزارش تابناک اردبیل، عاطف ناصری صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان برتر گردشگری اردبیل تصریح کرد: این آمار براساس ورودی خودرو به سرعین محاسبه شده و برای هر خودرو به صورت میانگین چهار سرنشین در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید به تبدیل شدن سرعین به یکی از قطب‌های گردشگری استان اضافه کرد: در تداوم برنامه‌های گردشگری شهرستان، توسعه گردشگری زمستانی مدنظر بوده و امسال برنامه ویژه برای برگزاری مسابقات اسکی در سطح ملی و بین‌المللی داریم.

فرماندار سرعین تصریح کرد: برگزاری مسابقات اسکی در طول زمستان برنامه ریزی شده و هر هفته ۵۰۰ اسکی‌باز از سراسر کشور به سرعین سفر خواهند کرد.

به گفته ناصری شهر سرعین می‌تواند پایلوت مسابقات ملی و بین‌المللی ورزشی باشد و به ویژه در بخش گردشگری زمستانی ظرفیت‌های متعددی دارد.

وی با اذعان به اینکه حوزه گردشگری یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور از نگاه دولت است، ادامه داد: گردشگری می‌تواند در توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری سهم قابل‌توجهی ایفا کند.

فرماندار سرعین متذکر شد: در فضای فراهم شده برای توسعه گردشگری ضروری است تمامی قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل مورد توجه قرار گیرد.

ناصری تأکید کرد: انتظار می رود زنجیره گردشگری استان از بیله سوار تا خلخال یکجا دیده شود و رسانه ها نیز در تبلیغ گردشگری استان، کل استان را یکپارجه تبلیغ و معرفی کنند.

وی با اشاره به کوه سبلان به عنوان مهمترین اثر طبیعی اردبیل اضافه کرد: انسجام و یکپارچگی بین شهرستان ها منجر به رشد مطلوب تمامی ظرفیت‌های گردشگری استان خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار