با ارائه ۱۲۰ اثر؛
مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از برپایی نمایشگاه گروهی نشانه نوشتاری در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 23 June 2015

به گزارش مهر با اعلام این خبر در خصوص محتوای این نمایشگاه تصریح کرد: اضافه کردن محتوا به نوشته و تبدیل آن به نشانه نوشتاری و همچنین تغییر ساختار واژه ها از ویژگی های بارز آثار حاضر دراین نمایشگاه است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۲۰ نشانه نوشتاری از ۲۴ دانشجوی کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ وهنر نوین اردبیل با موضوعات مختلف و با استفاده از تصویر موضوع و نوشتار به نمایش درآمده است.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان تاکید دارد که این نهاد اجرایی با دانشگاه ها و دانشجویان رشته هنر و پژوهش در تعامل تنگاتنگ است و به واسطه آن دانشجویان مستعد و علاقه مند با حوزه هنری ارتباط مستمری برقرار کرده اند.

گفتنی است در این نمایشگاه آثار هنرمندان کامل روحی، رحمان مجرد، حسن عیوضی، پیمان قدرتی، نوید طالبی، رضا زند، صغری سلمانی، سارابیگ محمدی، سودا موحدی اصل، سیما آزاد، ندا فدائیان، بهاره ریش سفید، الهام رسول پور، شهلا طلوعی، صغری آذربراه، بهاره فردی، شیوا اسماعیل پور، الناز شیرانی، فرشته مصلح، حمیده امانی، پونه نصیحت گر، مدینه حسین زاده، ندا احدی و زهره پری پور به نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان می توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴ بعد از ظهر تا روز چهارم خرداد ماه به محل حوزه هنری واقع در فلکه بعثت مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار