مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل:
مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: در طول پنج سال گذشته ۶۶۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون ریال تسهیلات حمایتی به مرغداری‌های اردبیل ارائه شده است.
کد خبر: ۵۲۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 20 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، رضا نوری صبح امروز در بازدید از یک واحد صنعتی کشاورزی اظهار داشت: در طول پنج سال گذشته 662 میلیارد و 879 میلیون ریال تسهیلات حمایتی به مرغداری‌های اردبیل ارائه شده و برای احداث 59 واحد مرغداری در اردبیل وام سرمایه‌ای به مبلغ 338 میلیارد و 13 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: برای 123 واحد مرغداری نیز بیش از 284 میلیارد و 866 میلیون ریال تسهیلات ارائه شده است که تمام تلاش ما حمایت از مرغداری‌های نوپا و بهبود وضعیت اقتصادی استان با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود استان است که به همین دلیل در این زمینه تاکنون اقدامات مناسبی انجام یافته و تسهیلات قابل توجهی در اختیار واحدها قرار گرفته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: مرغداری‌هایی که امسال به عنوان برند در کشور مطرح هستند و مرغ مادر و جوجه‌های یک روزه تولید می‌کنند از این تسهیلات استفاده کرده‌اند و نیز آرتا جوجه سبلان که جزو این شرکت‌ها محسوب می‌شود از این تسهیلات برخوردار شده است.

نوری بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال 6 درصد بخشودگی به واحدهای مرغداری اعمال شده است و در واحدهای مشکل‌دار اقدام به تسویه وام کرده‌ایم تا از صدور اجرائیه برای این واحدها ممانعت شود و حمایت‌های لازم از مرغداری‌ها تحقق یابد.

وی تصریح کرد: سال گذشته کل تسهیلات پرداختی برای راه‌اندازی واحدهای مشکل‌دار 190 مورد بود که 109 مورد از این تسهیلات را تنها بانک کشاورزی پرداخت کرده است که از نظر تعداد و مبلغ بیشتر از کلیه بانک‌هاست و با توجه به این که واحدهای تولید مرغ در سطح استان اردبیل در حد اشباع است از این پس واحدهای مرغداری مشمول حمایت بانک کشاورزی نیستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار