رئیس دفتر خاتمی درمورد شباهت های دولت هاشمی رفسنجانی با دولت فعلی ایران توپیحاتی را مطرح نمود.
کد خبر: ۵۳۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 30 November 2017
به گزارش تابناک : محمدعلی ابطحی در دوران اصلاحات دولت هاشمی را دولتی امنيتی ناميد و در مورد چهار سال اول دولت روحانی هم گفته كه همچنان نگاه امنيتی وجود دارد.

بر اساس این خبر، رئیس دفتر خاتمی در مورد رفسنجانی می گويد: «ايشان شخصيت محترمی در كشور بودند كه بعدها اعلام كردند در آن روزها به آقای ناطق نوری رأی دادند و آن دوره بسيار امنيتي بود. آن دوران شاهد توسعه سياسي نبوديم و با افراط‌هايی كه نسبت به آيت‌الله هاشمی بود موافق نيستم اما نمی شد نقد آيت‌الله هاشمی در آن شرايط وجود نداشته باشد چون ايشان هيچ زمانی از اصلاحات حمایت نکردند و مشخصا بايد نقدها را هم مي‌شنيدند. »

این مقام مسئول درمورد دلیل پيروزی روحانی در انتخابات ۹۶ هم می گويد: «انتخاب آقای روحانی انتخاب مهمی بود و حتی در يك نگاه از انتخابات خرداد ۷۶ هم مهم‌تر بود و به همین دلیل يك اجماع كم‌نظير از مجموعه جريانات قدرت عليه آقای روحانی شكل گرفته بود كه اجماع جدیتری از دوم خرداد بود. چهار سال امنيتی شديدی را كشور سپری کرد» سپس خبرنگار از او می پرسد كه «دوران چهار سال اول آقای روحانی هم امنيتی بود؟ » و او می گويد: «هنوز نگاه‌های امنيتی وجود دارد. »






منبع : جهان نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار