عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه تیم مذاکره‌کننده ما را در وین سربلند می‌کند.
کد خبر: ۵۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 30 June 2015

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ملت ایران به‌زودی شهد شیرین تعامل سازنده دولت را با غرب خواهند چشید و این ملت عزتمندانه در این مسیر گام می‌گذارد.

وی افزود: امروز هنر مدیران دیگر دیوار کشیدن دور کشورهای خودشان نیست بلکه پل زدن بین کشورهای مختلف است تا از محل تعامل بتواند به یک رویکرد حقیقی دست پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به ترسیم تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت و خواست واقعی ملت نیز همین موضوع محسوب می‌شود.

پیرموذن تصریح کرد: به لطف الهی به‌زودی با کیاست شجاعانه وزیر امور خارجه و تیم کاربلد غیور مذاکره‌کننده نتایج خوبی به ثمر نشسته و شاهد بهره‌مندی ملت ایران از نتایج مذاکرات چند سال اخیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: قلب ما اگر برای اسلام می‌تپد و چشممان نیز در انتظار حاکمیت حق و عدالت در دنیا است این آرزو را جمهوری اسلامی ایران با آرمان بلند خود در جامعه تحقق بخشیده و به آن جامه عمل می‌پوشاند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس یادآور شد: دغدغه اصلی ما تحقق حماسه و تعالی اقتصادی و تامین فرصت‌های شغلی برای لشکر عظیم بیکاران است که در این مسیر نیز یک تلاش جدی را آغاز کرده است.

پیرموذن بیان کرد: باید در سالی که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده یار راستین دولت مدبر باشیم و با همنوایی و همراهی موفقیت‌ها در عرصه دیپلماسی را رقم بزنیم.

وی افزود: عموم مردم به‌ویژه وکلای مردم در مجلس نگاه خود را به مذاکره بر اساس فراجناحی و منافع ملی تغییر داده‌اند تا بتوان بساط بیکاری، ‌تورم، ‌انحصارطلبی و همچنین آسیب‌های اجتماعی را در کشور جمع کرد.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: دروازه‌های کشور برای رونق توریسم و اکوتوریسم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی گشوده شده و رشد و بالندگی ایران و ایرانی در سایه این تلاش‌ها رقم می‌خورد.

پیرموذن در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل عنوان کرد: مشارکت جمعی در این امر عظیم ضامن آینده ایران بزرگ اسلامی است که امیدواریم در اقصی‌نقاط کشور سپاهی عظیم از اراده‌ها و بسیجی توانمند شکل گرفته و بتوانیم این‌بار در عرصه تولید، تجارت،‌عمران، فرهنگ، گردشگری و تکنولوژی‌های جدید بتوان شایستگی‌های بیشتر این مرز و بوم و مردمان غیرتمند آن را رقم زد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار