شهردار اردبیل؛
شهردار اردبیل گفت: منطقه نمونه گردشگری شورابیل جزو اصلی ترین شاخصه های توسعه استان اردبیل است و تمامی ساز و کارهایی که برای توسعه این منطقه نیاز است باید فراهم شود تا شورابیلی متفاوت با گذشته داشته باشیم.
کد خبر: ۵۵۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 19 January 2018

به گزارش «مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل»؛ حمید لطف اللهیان در جلسه کمیته سیاست گذاری شورابیل تصریح کرد: منطقه نمونه گردشگری شورابیل پتانسیل و ظرفیت بسیاری برای توسعه و گسترش دارد که جزو شاخصه های اصلی توسعه استان به شمار می رود، از این رو ضروری است با برنامه ریزی های منسجم و به موقع، این منطقه را بیش از این توسعه داد.

وی با اشاره به طبیعت زیبای زمستانی این منطقه گفت: برنامه ریزی برای برگزاری رویداد و برنامه ها متناسب با هر یک از فصل های سال ضروری است و بایستی مدیران با نوآوری، برنامه های جدید ارایه کنند.

شهردار اردبیل ادامه داد: با نزدیکی به سال جدید و ورود گردشگران نوروزی به اردبیل ضروری است از همین امروز شروع به فراهم آوردن تجهیزات و امکانات انجام شود.

لطف اللهیان تصریح کرد: شهروندان و گردشگرانی که از این منطقه بازدید می کنند نشاط و رفاه می خواهند که باید زمینه این نشاط و رفاه فراهم شود، بنابر این هرگونه کم کاری از مسئولین خدمات شهری در حیطه شورابیل قابل قبول نیست.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به گسترش و توسعه فضای سبز از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تاکید کرد و افزود : با نور پردازی و بهبود روشنایی، شورابیل منظره زیبا و دلنشینی در شب خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار