دادستان اردبیل خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری دو مظنون در رابطه با پرونده کودک مفقود شده مشگین‌شهری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 12 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل،ناصر عتباتی اظهار داشت: مظنونان به سرقت کودک چهار ساله ربوده شده مشگین‌شهری که 9 ماه پیش در خلخال ناپدید شده بود، دستگیر شدند و اقدامات اولیه برای بازجویی و جمع‌آوری اطلاعات از مظنونان در حال انجام است.

وی با اشاره به روند دستگیری این افراد بیان کرد: با توجه به اینکه پس از پیگیری‌های انجام شده جسدی از این کودک پیدا نشده است غرق‌شدگی این کودک به صورت صددرصدی برای ما تائید نشده و تحقیقات در زمینه پیدا شدن این کودک ادامه داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به لحاظ اهمیت موضوع پرونده به مرکز استان ارجاع داده شد و رسیدگی‌ها در این زمینه مجددا در جلسه‌ای با حضور دادستان، پلیس آگاهی استان و کارآگاهان مجرب انجام شد و موضوع پیگیری شد.

عتباتی تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال ربایش در این پرونده وجود داشت قرائن و مستندات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و چند نفر به عنوان مظنونان پرونده شناسایی شده و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفتگو با تسنیم با بیان اینکه این پرونده فعلا در مرحله تحقیقات مقدماتی است، افزود: بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد و اطلاع‌رسانی لازم در زمینه روند پیشرفت پرونده انجام می شود.

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار