مصدوم به کما رفت
دانش‌آموز مقطع متوسطه اول یکی از مدارس مشگین شهر به دلیل آسیب گردنی وارده از سوی معلم روانه بیمارستان و بستری شد.
کد خبر: ۵۶۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 14 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، فرماندار مشگین شهر امروز در پی بررسی پرونده این دانش‌آموز گفت: مصدومیت دانش‌آموز از ناحیه گردن صحت داشته و این مصدومیت توسط معلم ادبیات وی ایجاد شده است.

میرعلی رحیمی زاد تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد دانش‌آموز و معلم هر دو ورزشکار هستند و این مصدومیت در حین تمرینات ورزشی به دانش‌آموز وارد شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه حال عمومی دانش‌آموز مطلوب بوده و برای درمان و معاینه دقیق تر به اردبیل اعزام شده است، ادامه داد: در حال بررسی دقیق میزان مصدومیت دانش‌آموز و علت وقوع آن هستیم.

این اظهارات از سوی فرماندار مشگین شهر در حالی است که مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل نیز در خصوص این پرونده تصریح کرد: مصدومیت دانش‌آموز مورد تائید بوده و در حال حاضر وی در یکی از بیمارستان‌های اردبیل تحت مراقبت است.

احمد ناصری در گفتگو با مهر ضمن رد اخبار منتشر شده در کانال‌های تلگرامی مبنی بر به کما رفتن این دانش‌آموز افزود: موضوع مصدومیت این دانش‌آموز تحت بررسی بوده و  به محض حصول نتیجه و روشن شدن ابعاد مسئله افکار عمومی در جریان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد:  در صورت محرز شدن تخطی دبیر مربوطه، پیگیری‌های قانونی انجام و مراحل آن طی خواهد شد.

به گفته ناصری اینکه مصدومیت به دلیل تنبیه بدنی بوده کاملاً بررسی و رد شده است و در خصوص تمرین ورزشی دانش‌آموز با معلم ادبیات نیز در حال بررسی دقیق موضوع هستیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار