بهنام‌جو طرح اختصاصی برای اداره استان دارد؟
سایت استانداری اردبیل در اقدامی عجیب و بدون ارائه طرح و برنامه جایگزین، عنوان «مگاپروژه»های خدابخش را به «طرح»های کلان تغییر داد.
کد خبر: ۵۶۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 15 February 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اخیراً گزارشی با عنوان "رفتارشناسی استاندار اردبیل درباره«مگاپروژه»های مجیدخدابخش" در خروجی این رسانه منتشر شد که بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی سطح استان داشت.

در این گزارش، عنوان شد که افکار عمومی همچنان منتظر اعلام مواضع شفاف بهنام‌جو استاندار جدید درباره 4 مگاپروژه مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل و ارائه طرح و برنامه مشخص او در دوره تصدی این مسئولیت هستند.

 

با گذشت این زمان، اخیراً سایت استانداری اردبیل در اقدامی عجیب و به اصطلاح با پاک کردن صورت مسئله، عنوان «مگاپروژه‌ها»را از صفحه نخست سایت استانداری اردبیل حذف و به جای آن عنوان «طرح‌های کلان» را درج کرده است!

 

به گزارش تابناک اردبیل، این تغییر به حدی عجولانه و در حد "عنوان" طرح بوده که حتی در معرفی طرح‌های منطقه آزاد تجاری و آبهای مرزی و ...، آقایان فراموش کرده‌اند تا عناوین «مگاپروژه» به عنوان میراث مجید خدابخش را از صدر طرح‌ها حذف کنند! میراثی که به درستی و به مصداق عینی ضرب‌المثل"سنگ بزرگ علامت نزدن" بوده است و حالا تلاش می‌شود در افکار عمومی مردم از آنها نامی برده نشود.

 

کارشناسان بر این عقیده‌اند که اقدام استانداری اردبیل بر تغییر عنوان طرح‌های ناموفق استاندار سابق و عدم ارائه طرح جایگزین، بیانگر فقدان برنامه و طرح مشخص بهنام‌جو در دوره تصدی این مسئولیت است، ضمن این که او با این تاکتیک( پاک کردن صورت مسئله) تلاش دارد تا در افکار عمومی وانمود کند تمایلی به اجرای طرح‌های مجید خدابخش نداشته و ندارد.

باید منتظر ماند و دید که واکنش منطقی‌تر استانداری اردبیل درباره مطالبه مردم برای ارائه طرح و برنامه جدید در توسعه استان چه خواهد بود؛ این که آیا آقای بهنام‌جو به تغییر عناوین پروژه های سلف خود اکتفا می‌کند یا رفتار دیگری اتخاذ خواهد کرد؟! 

انتهای پیام   

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
طرح موضوع مگاپروژه ها توسط استاندار بازنشسته و پروازی سابق فقط ترفندی برای منحرف کردن افکار عمومی از پیگیری کردن پروژه های زیربنائی استان مثل راه آهن ، پتروشیمی و بیمارستان تروما بود...
عبداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
حال که برای همه روشن شده که شعار مگا پروژه ها ، دروغی بیش برای فریب افکار عمومی نبوده ، آیا کسی پیدا خواهد شد که یقه دروغگویان را بگیرد ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
هر موقع که یقه دروغگویان اصولگرا گرفته شد یقه اینها هم گرفته میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
کسانی ادعا داشتند در نصب ایشان نقش اصلی داشتند امروز باید پاسخگو باشند.
تیتر مطبوعات اواخر سال 92 و اوایل سال 93 را مرور فرمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار