افزایش دو برابری وعده اشتغال؛
استاندار اردبیل در اظهار نظری تازه وعده اشتغال 20 هزار نفری را به دوبرابر یعنی 40 هزار شغل در استان اردبیل افرایش داد.
کد خبر: ۵۸۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 18 March 2018
به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو در آخرین جلسه شورای اداری در سال۹۶ ایجاد۴۰ هزار شغل در دو سال آتی را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سال آینده ایجاد 20 هزار شغل در بخش های مختلف است البته ۲۰هزار شغل هم برای سال۹۸برنامه ریزی می شود.
 
بر پایه گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، بهنام جو تاکید کرد: توسعه اقتصادی استان اردبیل با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پر رونق شده که این مهم هماهنگی و همدلی دستگاه های متعدد را می طلبد. 
 
استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه اکثر کارکنان دولت از تعهد کافی برخوردار هستند، افزود: بعضی تخلف ها هرچند به تعداد اندک حیثیت و تشکیلات اداری این استان را زیر سوال برده و زحمات و تلاش مدیران و کارکنان متعهد را تباه می کند و نباید اجازه چنین سو استفاده ها به افراد فرصت طلب داده شود.

 وی همچنین افزود: مدیران باید با برقراری ارتباط مناسب با زیرمجموعه و ارباب رجوع بر فعالیت ها به شکل مستمر نظارت داشته و از هرگونه نارسایی ها و کم کاری ها مطلع باشند.

 استاندار اردبیل روحیه انتقاد پذیری را از خصوصیات مهم یک مدیر دانست و افزود: یک مدیر موفق با مشورت از افراد دارای تجربه کافی بهره مند می شود و در عین حال دارای روحیه انتقادپذیری برای توسعه و آبادانی باشد.

 مهندس بهنام جو همچنین با اشاره به اینکه در سال آتی باید جلسات عملیاتی باشد و در غیر وقت ادارای برگزار شود گفت:مدیران باید با کاستن از تعداد این نشست ها حجم کارها و فعالیت های کارشناسانه خودشان را افزایش دهند تا راندمان و بهره دهی جلسات افزایش یابد.

استاندار اردبیل این نوید را هم داد که در سال آینده مدیران موفق در استان به مردم معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار