تابناک‌اردبیل گزارش می‌دهد
پیش‌بینی می‌شود حدود 2 میلیون نفر مسافر از نقاط مختلف ایران زمین در تعطیلات نوروز به استان وارد خواهند شد.
کد خبر: ۵۸۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 21 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، کریم حاجی زاده در ستاد خدمات سفر استان اردبیل به خبرنگاران افزود: برای میزبانی مناسب از این مسافران ستاد خدمات سفرهای نوروزی متشکل از نمایندگان ارگان های ذیربط تا 14 فروردین تشکیل یافته است .
وی بیان کرد: 20 پایگاه هلال احمر ، 15 پایگاه ایمنی سلامت ثابت و 2 پایگاه سیار ، 20 پایگاه امداد اورژانس شهری و 37 پایگاه جاده ای ، 12 مرکز امداد خودرو ، 9 راهدارخانه ثابت و سه واحد سیار ، 15 باجه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران در نقاط مختلف شهرها با مشارکت و همکاری نیروهای انتظامی برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی در سطح این استان آماده می باشند.
وی اضافه کرد: با به کارگیری تمام امکانات موجود در تلاش هستیم تا اینمسافران نوروزی با آرامش و آسایش و خاطره ای نیک این دیار را ترک نمایند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل نیزبه خبرنگاران گفت : 420 نفر از نیروهای راهداری از 26 اسفند تا پایان فروردین در جاده های این استان برای ارایه خدمات به مسافران و بازگشایی جاده ها در مواقع بارش برف و کولاک احتمالی آماده هستند.
رحمتی افزود : از آغاز طرح نوروزی از 26 اسفند در استان اردبیل ؛ جاده اردبیل به آستارا با 76 هزار و 700 تردد بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین تعداد ترددهای ورودی شهر سرعین را در این مدت 36 هزار و ترددهای خروجی را 34 هزار و 700 فقره ذکر کرد.
شهردار اردبیل نیز گفت : از 15 اسفند امسال تعداد 15 طرح مختلف در زمینه های خدماتی ؛ شهری ؛ فرهنگی و اجتماعی در این شهر اجرا شده است.
حمید لطف اللهیان افزود : اقدام های لازم برای پاکیزگی گذرگاههای درونشهری ؛ پارکها و فضاهای سبز و دیگر نقاط سیاحتی شهر اردبیل انجام شده اند.
وی با اشاره به اینکه تور اردبیل گردی در طول تعطیلات عید نوروز برای همه افراد اعم از مسافران و ساکنان بومی اردبیل آماده ارایه سرویس هست افزود : افراد می توانند صبح ها با مراجعه به نگارخانه خطایی برای این منظور ثبت نام نموده و به شکل رایگان از مراکز سیاحتی و دیدنی اردبیل دیدار نمایند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار