رئیس کل دادگستری استان:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از افزایش آمار جرایم در استان نسبت به سال های گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 23 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام محمد علی قاصدی روز دوشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم اردبیل افزود: افزایش ورودی پرونده های قضایی نشان می دهد جرایم و نابسامانی های اجتماعی به رو به رشد است و در صورت نبود تدابیر خاص وضعیت وخیم تر از گذشته خواهد شد .
وی اظهار کرد: در سال گذشته به رغم تلاش های فراوان در پیشگیری از جرایم پرونده های ورودی 11 درصد ،پرونده های کیفری 7.8 در صد و پرونده های حقوقی 14 درصد افزایش داشت.
وی گفت: در سال 95 بیش از 300 هزار پرونده ورودی در شعبه های دادگستری استان اردبیل ثبت شده بود که این رقم در سال 96 به بیش از 335هزار پرونده رسید..
وی درباره افزایش محکومان مالی هم اضافه کرد: از سه هزار زندانی در این استان 700 نفر محکومان مالی می باشند.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه در کنترل و اصلاح اعمال مجرمانه موفق نبودیم ادامه داد:در حال حاضر وضعیت طلاق در استان نامناسب است و برخی از جرایم مثل قاچاق و فروش مشروبات الکی هم روبه افزایش است بطوریکه سال گذشته 60 هزار بطری مشروبات الکی در استان کشف شد.
به نوشته ایرنا، قاصدی اضافه کرد: اگر در بحث پیشگیری از وقوع جرم قانون ملاک عمل قرار بگیرد جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می شود در غیر این صورت و با تدوام وضعیت فعلی نسل آینده در خطر خواهد بود .
در این جلسه هریک از مدیران حاضر راهکارهای لازم برای پیشگیری از وقوع جرم در استان را بیان کردند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار