مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد تأکید کرد:
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد بر اهميت حفظ و نشر ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس از سوي بانوان تاكيد کرد و گفت: نوآوري، جذابيت و توجه به سلايق جوانان در نشر و پايداري هر چه ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس موثر است.
کد خبر: ۵۹۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 29 April 2018

«رقیه کرمانیان»در نشست هم انديشي و برنامه ريزي كميته زنان و دفاع مقدس استان يزد پيرامون گراميداشت سوم خرداد اظهار کرد: يكي از اهداف مهم انقلاب اسلامي گسترش ارزش هاي ديني و اجتماعي است و نشر آن بدون بهره گيري از روش هاي مناسب و جامعه پذير به خوبي ميسر نمي شود .

وی افزود: وقايع ارزشمند و ماندگاري چون سوم خرداد در تحكيم انقلاب اسلامي اثر گذارند و بايد با شيوه‌هاي نو و پرمحتوا ارزش هاي برآمده از اين اتفاقات را به نسل جوان منتقل و براي جامعه يادآوري كنيم .

مديركل دفتر امور  بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: امروز جامعه و فرزندان ما با تغيراتي روبرو شدند و ما نيز بايد در مسير اين تغيير بهترين روش هاي انتقال مفاهيم را انتخاب و روش‌هاي خود را براي اثر گذاشتن هر چه بهتر بر نسل جديد و رهايي از باورهاي غلط نزديك كنيم .

کرمانیان تصریح کرد: مشاوران و نمايندگان بانوان در دستگاه‌هاي مختلف براي برگزاري مناسبت‌هاي ملي و مذهبي بايد در قالب‌هاي مشاركتي برنامه‌هاي جامعه زنان استان را براي گروه‌هاي مختلف سني و در مناطق متنوع شهري و روستايي دسته بندي و با به كار بستن توانمندي‌هاي مختلف زمينه‌هاي اجراي آن را فراهم سازند .

وی در پايان تأکید کرد: با توجه به پيشنهادات مطرح شده در اين جلسه گردهمايي خانوادگي، روايت و خاطره گويي، ديدار با خانواده شهدا،مسابقات كتابخواني،برنامه‌هاي فرهنگي و هنري از قبيل سرود،تئاتر خياباني و فعاليت هاي چند رسانه‌اي از برنامه‌هاي در نظر گرفته شده  براي گراميداشت شجاعت‌ها،ارزش‌ها و از جان گذشتگي هاي واقعه سوم خرداد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار