در مراسم باشکوه
جمعی از مردم اردبیل با برپایی یک مراسم باشکوه از کاروان سفیران تبریز 2018 استقبال کردند.
کد خبر: ۶۰۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 16 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، مراسم استقبال از کاروان سفیران «تبریز 2018» در مجموعه فرهنگی و تفریحی دریاچه شورابیل با حضور میهمانانی از استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

 سفیران گردشگری تبریز ۲۰۱۸ روز سه‌شنبه متشکل از گروه‌های هنری اقوام کشور با ۱۳ دستگاه اتوبوس وارد اردبیل شده و مورد استقبال اردبیلی‌های میهمان‌نواز قرار گرفتند.

این کاروان با حضور جمعی از هنرمندان اردبیلی در دریاچه شورابیل برنامه‌های متنوع از جمله موسیقی و برنامه‌های هنری اجرا کردند.

همچنین بازارچه صنایع دستی نیز در جنب محل برگزاری جشن برپا شد، این کاروان روز چهارشنبه نیز در مجتمع تفریحی پل معلق مشگین‌شهر برنامه اجرا خواهد کرد.

 

شهردار اردبیل در مراسم استقبال از کاروان «سفیران تبریز 2018» اظهار کرد: از اینکه فرصت میزبانی از این کاروان در استان شهیدپرور اردبیل به عنوان پاره‌تنی از آذربایجان فراهم شده بسیار خرسندیم.

حمید لطف‌اللهیان یادآور شد:  مفاخر و قهرمانان آذربایجانی در اعتلای کشور عزیزمان نقش‌آفرین بوده و در سایه چنین فداکاری‌هایی ایران اسلامی به صورت یکپارچه و متحد از امنیت مثال‌زدنی در منطقه برخوردار شده است.

وی با اشاره به مفاخر و قهرمانان ارزشمند آذربایجانی، ادامه داد: مفاخری همچون ستارخان، باقرخان، باباخان، شهیدان مهدی و حمید باکری، شهید یسری‌ها و برزگرها از منطقه آذربایجان برای اعتلای کشور در تلاش بودند و چنین ایثارگری‌هایی در تاریخ کم‌نظیر است.

 تصاویر استقبال از کاروان «سفیران تبریز 2018»:

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار