به گزارش تابناک اردبیل، دقایقی بعد از اعلام این خبر سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

با حضور تیم جنایی در بیمارستان جسد مشخص شد مقتول با 10 ضربه چاقو به قتل رسیده است همچنین آثار ضرب و جرح و خونریزی روی بدن قاتل (برادر مقتول) نیز وجود داشت که حاکی از وقوع درگیری بین قاتل و مقتول بود.

بررسی‌های اولیه نشان داد قاتل شصت ساله، با برادر خود در حیاط منزلشان واقع در خیابان مولوی، خیابان هرندی درگیر شده است و هر دو اعتیاد به مواد مخدر داشته‌اند.

تحقیقات تکمیلی نشان داد قاتل و مقتول هر دو مجرد بوده و سابقه ازدواج نداشته‌اند.

متهم به قتل در اظهارات اولیه مدعی شد که مقتول با چاقو خودزنی کرده است در حالیکه پدر مقتول به صراحت اعلام کرد پسر کوچک، برادرش را با چاقو در حیاط خانه زده و درگیری آنها بر سر نگهداری پدرزمین‌گیرشان ( پدر حدوداً هشتاد ساله) به وقوع پیوسته است.

در نهایت جسد مقتول با دستور سجاد ‌منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل، متهم این پرونده بازداشت شد و وی به‌زودی برای بررسی حالت روحی و روانی توسط کارشناسان پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد.