معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل خبر داد:
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: طرح نان مهربانی در 17 نانوایی استان اردبیل در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهر اجرایی و عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 20 May 2018
 
توحیدی اظهار کرد: در قالب این طرح خیرین با مراجعه به نانوایی‌ها نسبت به پرداخت هزینه تهیه و پخت نان برای افراد نیازمند اقدام می‌کنند تا در این نانوایی‌ها برای نیازمندان نان رایگان توزیع شود. 
 
وی خاطرنشان کرد: ما در گام اول در 17 نانوایی صندوق‌هایی را تعبیه کردیم تا خیرین با پرداخت هزینه پخت و توزیع نان برای فقرا و نیازمندان زمینه توزیع نان را در بین آنها فراهم کنند تا در این ماه پربرکت این نیازمندان بتوانند قوت غالب خود را به راحتی تامین کنند. 
 
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل از برپایی سفره‌های افطار برای کلیه محرومین و نیازمندان در محلات و مساجد مختلف خبر داد و افزود: در کنار برپائی این سفره‌ها تلاش می‌کنیم تا نسبت به تهیه و توزیع سبد غذایی از محل اعتبارات دولتی و کمک خیرین اقدام کنیم که 60 درصد مددجویان در قالب 15 هزار خانوار از این سبد کالایی بهره‌مند می‌شوند. 
 
توحیدی از اجرای طرح مفتاح‌الجنه با مشارکت خیرین و مسئولان خبر داد و بیان کرد: در قالب این طرح خیرین و مسئولان در منازل مددجویان ما حاضر شدند و سعی می‌کنند بخشی از مشکلات آنها را به طرق مختلف برطرف کنند. 
 
وی اجرای طرح حامی یابی برای ایتام و دانش‌آموزان نیازمند را در قالب طرح محسنین یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم برای همه 5 هزار و 200 دانش‌آموز تحت پوشش طرح محسنین بتوانیم حامی مناسب پیدا کنیم. 
 
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل‌ ادامه داد: تمامی برنامه‌های ماه مبارک رمضان با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود و حتی قرار است هر مبلغی که در عید فطر جمع‌آوری شود به نیازمندان آن محله تقدیم شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار